Hey iedereen,

ik krijg hier mails van een firma Kanooh. In eerste instantie dacht ik dat het weer een vertegenwoordiger was van een commerciële firma (it takes one to know one?) maar hij sprak wel heel fel over het feit dat ze in opdracht van Vlaanderen dit aan't uitrollen zijn als service naar de sportdiensten en sportverenigingen.

En hij heeft idd een link met een het departement DAR van de Vlaamse regering.

Iemand al ervaring met die Kanooh websites?

Weergaven: 388

Reacties op vraag/bericht

Kanooh is bij onze ICT-dienst niet gekend.

mvg

Dirk

Tom,

Hierbij de informatie die wij hebben ontvangen.

Graag bezorg ik u wat informatie over kanooh en het raamcontract.

Ik kom graag langs om kanooh vrijblijvend toe te lichten. In opdracht van de Vlaamse overheid werd deze omgeving gebouwd, en na een gesprek bij BLOSO stellen wij ze graag ter beschikking voor sportraden en sportverenigingen in Vlaanderen.

  1. De hele presentatie over kañooh is online beschikbaar.
  2. Het raamcontract en alle gerelateerde informatie is op onze client zone beschikbaar.
  3. De roadmap, alle toekomstige extra functionaliteiten, is online beschikbaar. Het is onderverdeeld in verschillende sheets. In de eerste sheet staat een korte uitleg.
  4. Een afsprakendocument met de werking van kañooh. Hierin staan alle afspraken en de werkwijze vermeld.
  5. Een poster met de stappen uit een voortraject. Daarnaast heb ik ook een document bijgevoegd met een indicatie van de standaard tijd voor de activiteit (afhankelijk van de grootte van de site, aantal gebruikers, etc.). Voor een totaal overzicht van onze diensten zie ook http://kanooh.be/diensten.
  6. Een document met een beschrijving van de hosting op kañooh.
  7. Een document met een beschrijving van de supportwerkwijze op de hosting en het platform (websites).
  8. De demo-omgeving is beschikbaar via http://demo.kanooh.be/66cdc/user De login informatie is login: demo / paswoord: demo. Ter info: deze omgeving wordt door meerdere mensen gebruikt en wordt voor een demo sessie altijd leeg gemaakt.
  9. Inschrijven voor onze demo sessies kan via de website.

Je kunt een beschrijving van de Paddlets en enkele referenties terugvinden op onze website.

Groetjes,

Thomas

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden