Vragen/berichten van Griet Bonamie (65)

vragen/berichten waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"OK, amaai, wist ik niet. Dus hartelijke dank voor deze extra info. Mvg, Griet."

Griet Bonamie heeft 16 Jan 2017 gereageerd op Voorbeeld concurrentiedialoog concessie cafetaria

3 16 Jan 2017
Antwoord van Griet Bonamie

"Dag Peter, Momenteel doen wij ook niet open op feestdagen, omwille dat dit wettelij…"

Griet Bonamie heeft 17 Nov 2016 gereageerd op Openen op feestdagen

11 14 Dec 2016
Antwoord van Peter Van Baelen

"Dag Laure, Wij laten dit toe en zien dit als een gewone occassionele gebruiker in on…"

Griet Bonamie heeft 28 Jun 2016 gereageerd op Verjaardagsfeestjes in de sporthal

8 29 Jun 2016
Antwoord van Schetz René

"Beste Siska, Ik stelde die vraag ook onlangs. Uiteindelijk werd hier beslist om het…"

Griet Bonamie heeft 22 Feb 2016 gereageerd op Overnachten in sportaccommodatie

2 22 Feb 2016
Antwoord van Griet Bonamie

"Wij losten dit ietwat goedkoper op en werken met Tv-scherm aangedreven door een PC m…"

Griet Bonamie heeft 13 Jan 2016 gereageerd op digitale infoscreens in inkomhal sporthal

8 13 Jan 2016
Antwoord van Ronny Cos

"Eventueel nog eens bij Gymnova informeren, al denk ik dat dit ook genen goedkopen is."

Griet Bonamie heeft 12 Mrt 2015 gereageerd op Aankoop van springkasten (5-delig)

3 16 Mrt 2015
Antwoord van Sportdienst SGW

"Beste, Aan onze turnclub wordt gevraagd zelf in te staan voor materiaal. Als andere…"

Griet Bonamie heeft 3 Feb 2015 gereageerd op Inrichting sport-gymzaal

3 4 Mrt 2015
Antwoord van Vandenhouweele Tom

"Beste Laure, Wij hebben ook iets (weliswaar wat summierder). De kleurencodes geven…"

Griet Bonamie heeft 21 Jan 2015 gereageerd op Handleiding/Technisch draaiboek voor zaalwachters

3 21 Jan 2015
Antwoord van Griet Bonamie

"Wij hebben volgend artikel in ons reglement staan (bij mijn weten nog niet toegepast…"

Griet Bonamie heeft 9 Jan 2014 gereageerd op Achterlaten bevuilde kleedkamers en sporthallen

3 9 Jan 2014
Antwoord van Matthias Declercq

"Wij (Nazareth) laten dit toe: moet door de club gehangen en weggehaald worden tijden…"

Griet Bonamie heeft 7 Jan 2014 gereageerd op reclamepanelen

5 13 Jan 2014
Antwoord van Ronny Cos

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden