Vragen/berichten van Frank Malisse (90)

vragen/berichten waarop is gereageerd (30) Antwoorden Recente activiteiten

"Collega's Wij hebben jaren terug al geïnvesteerd in boorputten. We proberen zo vers…"

Frank Malisse heeft 30 Jul 2018 gereageerd op de droogte - sproeiverbod en voetbalseizoen voor de deur...

8 31 Jul 2018
Antwoord van Ronny Cos

"Sonja Wij gaan volgend jaar in een sporthal de verlichting vervangen door LED. Het…"

Frank Malisse heeft 29 Nov 2017 gereageerd op lampen vervangen led of gewoon lampen?

4 8 Dec 2017
Antwoord van Hanne Neirynck

"Isabelle Het is belangrijk dat je eerst een goed inzicht hebt op de samenstelling v…"

Frank Malisse heeft 29 Nov 2017 gereageerd op drainage oefenvelden

2 30 Nov 2017
Antwoord van Isabelle De Wilde

"Vraag eens na in Maldegem. Daar hebben ze denk ik heel wat ervaring er mee. mvg Fr…"

Frank Malisse heeft 10 Okt 2017 gereageerd op Sporthal en natuurlijk licht

8 19 Okt 2017
Antwoord van Michel De Herdt

"Wij hebben in twee fases vier plinten laten herstellen. Totale prijs was ongeveer 60…"

Frank Malisse heeft 19 Sept 2017 gereageerd op herstellen plint

5 19 Sept 2017
Antwoord van Johan Vijgen

"Collega, Wij hebben jaren terug verschillende praktijktesten gedaan met belijningsv…"

Frank Malisse heeft 9 Aug 2017 gereageerd op Belijningsverf voor voetbalvelden

7 21 Aug 2017
Antwoord van Griet Bonamie

"Tom Ik kan mij de situatie heel goed inbeelden :-) Misschien eens kijken in u regle…"

Frank Malisse heeft 8 Aug 2017 gereageerd op Verhuizen sportclubs van de ene deelgemeente (sportzaal) naar de andere (sportzaal)

3 8 Aug 2017
Antwoord van Katleen Laeremans

"Joris In onze beide sporthallen waren er problemen met de uitbaters, en de dienstve…"

Frank Malisse heeft 26 Jul 2017 gereageerd op Alternatief voor cafetaria-uitbater sporthal?

1 26 Jul 2017
Antwoord van Frank Malisse

"Idealiter laat je op een nieuw grasveld een seizoen lang geen betreding toe. Inzaaie…"

Frank Malisse heeft 19 Jul 2017 gereageerd op Hoelang van nieuwe natuurgrasvelden voetbal afblijven?

2 19 Jul 2017
Antwoord van Jasmien Van Damme

"Fabian Bel mij eens op het nummer 056 733466. Ik kan  je wellicht een stuk op weg h…"

Frank Malisse heeft 13 Jun 2017 gereageerd op Behoefteonderzoek Sportinfrastructuur

1 13 Jun 2017
Antwoord van Frank Malisse

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden