Vragen/berichten van Rika Rits (64)

vragen/berichten waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Hanne, onze gemeentelijke sporthal (incl de cafetaria) zit bij ons volledig in…"

Rika Rits heeft 30 Sept 2014 gereageerd op onderhoud en/of toezicht ( al dan niet gedeeltelijk) overlaten aan de uitbater van het cafetaria

3 30 Sept 2014
Antwoord van Eveline Van Passel

"Hallo Katrien, In de gemeentelijke sporthal De Ring gaat ook indoorhockey door van…"

Rika Rits heeft 5 Jun 2014 gereageerd op Indoor hockey competitie

4 10 Jun 2014
Antwoord van Johan Vijgen

"Hallo Pieter,   In Brecht betalen de scholen hetzelfde tarief als de erkende Brechts…"

Rika Rits heeft 9 Aug 2013 gereageerd op Tarief scholen voor het gebruik van gemeentelijke sporthal

11 12 Aug 2013
Antwoord van Driek ten Haaf

"Hallo Peter, Judoclub Hirano uit Brecht heeft een mobiele tribune die je kan ontlene…"

Rika Rits heeft 17 Mei 2013 gereageerd op Uitlenen mobiele tribune

6 21 Mei 2013
Antwoord van Peter Van Baelen

"Hallo allemaal, heel erg bedankt voor jullie reacties en tips!!! Heb weer heel wat s…"

Rika Rits heeft 4 Feb 2013 gereageerd op Gemeentelijke sporthal zonder toezicht met cafetaria

8 15 Jul 2013
Antwoord van Sportdienst Sint-Martens-Latem

"Uit eigen ervaringen vind ik volgende zaken wel belangrijk bij de aanschaf van inkla…"

Rika Rits heeft 4 Jun 2012 gereageerd op Stoelen en tafels vergaderruimten en polyvalente zaal

6 4 Jun 2012
Antwoord van De bruyn Frank

"Hoi Ben, ik heb je net een mailtje gestuurd met de gegevens van mijn echtgenoot. Die…"

Rika Rits heeft 30 Mei 2012 gereageerd op fitnessapparatuur aankopen

1 30 Mei 2012
Antwoord van Rika Rits

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden