Beheerders sportinfrastructuur forum (475)

← Terug naar Beheerders sportinfrastructuur
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

oprolsysteem voor lange beschermingsmatten

Beste collega's, Kunnen jullie mij doorgeven waar je een oprolsysteem voor lange bescherminsmatten kan vinden. Dank je  

Begonnen door sonja domen

4 27 Nov 2013
Antwoord van Priscilla Van Herck

Renovatie sportvloer

Gezocht, lasten boek voor de volledige renovatie van een sportvloer   Beste collega's Wij zijn 1 van de 59 gemeenten die de sportvloer moge…

Begonnen door Veerle De Clercq

1 26 Nov 2013
Antwoord van Tina Van Nuffel

Schrob- en zuigmachine sportvloer

Beste collega's, In Haacht zijn we bezig met de aankoop van een nieuwe schrob- en zuigmachine om de sportvloer schoon te maken (een zitter)…

Begonnen door Jasmien Van Damme

12 26 Nov 2013
Antwoord van Liesbet Dierynck

concessieovereenkomst / gebruiksovereenkomst verschillende sportclubs voor uitbating cafetaria

Hallo, Voor het beleidscollege dien ik de pro en contra's voor te leggen van : concessieovereenkomst of een gebruiksovereenkomst; brouwerij…

Begonnen door Hanne Nelissen

2 19 Nov 2013
Antwoord van Roel Van Caenegem

Cofinancieringen

Collega's   Zoals in elke gemeente/stad wordt er meer en meer gedacht aan cofinancieringsvormen om clubs nieuwe infrastructuur te geven, vb…

Begonnen door Katrien Vandessel

0 12 Nov 2013

draadloos deurcontrolesysteem

hallo ik ben op zoek naar info over een draadloos deurcontrolesysteem liefst compatibel met het reservatieprogramma chiron. Heeft iemand er…

Begonnen door Micky Leconte

0 4 Nov 2013

nazicht sporttoestellen

Ik ben op zoek naar een onafhankelijk keuringsinstituut dat sporttoestellen controleert. M.a.w. dus geen firma die tegelijk ook leverancier…

Begonnen door Johan Vijgen

2 23 Okt 2013
Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke

Tips afdekmatten sportvloer

Welk soort systeem gebruiken jullie voor het afdekken van de sportvloer?Zijn er positieve / negatieve kanten aan het systeem? Andere tips?W…

Begonnen door Rika Rits

4 9 Okt 2013
Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke

EHBO materiaal

Beste Collega's, In het verleden stelden wij een EHBO koffer ter beschikking in de cafetaria's van de sporthallen, omdat de inhoud van de E…

Begonnen door Tina Van Nuffel

4 2 Okt 2013
Antwoord van Dirk Verbeeck

Reinigen turnmatten - voorkomen geurhinder turnmatten

de turnmatten in oze turnhal worden wekelijks een aantal keer gestofzuigd, toch hebben wij nog een aantal vlekken die eer in komen en krijg…

Begonnen door Jurgen Baeke

1 1 Okt 2013
Antwoord van Tina Van Nuffel

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden