Vragen/berichten van Andrès Van de Weghe (76)

vragen/berichten waarop is gereageerd (65) Antwoorden Recente activiteiten

"Nee, bij ons is het niet volledig automatisch want we hebben geen ticketscanner aan…"

Andrès Van de Weghe heeft 15 Jan 2021 gereageerd op Ticketautomaat en volledige automatische toegang

12 2 Apr 2021
Antwoord van Siska George

"Wij vragen enkel een mondmasker te dragen indien een lesgever lesgeeft aan kinderen…"

Andrès Van de Weghe heeft 6 Jan 2021 gereageerd op Mondmaskers in het zwembad

3 8 Jan 2021
Antwoord van Tijs Robbens

"Wij dompelen ook gewoon onder in gechloreerd water"

Andrès Van de Weghe heeft 6 Jan 2021 gereageerd op gebruik materiaal scholen

33 22 Mrt

"Tom Het is niet moeilijk om de coronaregels te omzeilen. Ik zou met de clubs een goe…"

Andrès Van de Weghe heeft 3 Dec 2020 gereageerd op +13 jarigen faciliteren in clubwerking

5 4 Dec 2020
Antwoord van Stijn Van Hoey

"Regels kun je altijd omzeilen maar als iedereen zo werkt zijn we nog lang niet van d…"

Andrès Van de Weghe heeft 2 Dec 2020 gereageerd op max aantal toegelaten zwemmers vs. max met 4 in clubverband

2 3 Dec 2020
Antwoord van Kenny Moerenhout

"Wij openen pas op zaterdag 12/12; burgemeesterbesluit. In het MB staat dat de zwemba…"

Andrès Van de Weghe heeft 1 Dec 2020 gereageerd op heropening zwembaden

6 1 Dec 2020
Antwoord van Edith Renne

"wij lieten gemengd gebruik toe; de zwemmers kwamen in de zwemhal niet in contact met…"

Andrès Van de Weghe heeft 19 Nov 2020 gereageerd op Maximum capaciteit clubs / publiek?

5 19 Nov 2020
Antwoord van Andrès Van de Weghe

"Klopt, maar dit was tijdens een versoepeling van de maatregelen (ik denk in code gee…"

Andrès Van de Weghe heeft 19 Nov 2020 gereageerd op Maximum capaciteit clubs / publiek?

5 19 Nov 2020
Antwoord van Andrès Van de Weghe

"Volgens mijn interpretatie: code oranje sportsector = personen boven de 12jaar moete…"

Andrès Van de Weghe heeft 17 Nov 2020 gereageerd op Maximum capaciteit clubs / publiek?

5 19 Nov 2020
Antwoord van Andrès Van de Weghe

"Wel; ook dat is toch weer onduidelijk.....? Akkoord, zwembad moeten sluiten voor pub…"

Andrès Van de Weghe heeft 28 Okt 2020 gereageerd op schoolzwemmen

8 12 Nov 2021
Antwoord van Jeroen De Bondt

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden