Dag allen,

in ons zwembad worden door de zwemclub lactaat testen afgenomen. (aantal keer per jaar)

Hiervoor reserveert de club banen tijdens de publieke zwemuren.
In de EHBO ruimte wordt alles in stelling gebracht om de resultaten te meten. 

Wij hebben hier weinig controle over. Zijn er zwembaden waar hier een reglement voor opgesteld is?

Is het wel hygiënisch genoeg dit toe te laten terwijl publieke zwemmers ook aanwezig zijn in de zwemhal?  

Bedankt!

Weergaven: 84

Reacties op vraag/bericht

Beste,

Ook in Ieper worden er jaarlijks een paar lactaattesten afgenomen tijdens de trainingen van de beide zwemclubs. Deze trainingen vallen gelijktijdig met de openingsuren voor publiek in een aantal voorbehouden banen. We plaatsen een klaptafeltje aan de kant van deze banen waar er geen publiek komt. De EHBO-ruimte wordt niet gebruikt. Ik ontving nog geen opmerkingen noch klachten van clubs of publiek. er is geen reglement, wel een mondelinge afspraak.

Ivan

Hallo

Wij hebben daar geen reglement over, terwijl onze zwemclub dit ook enkele keren per jaar doet.

Het is een vrij grote club hier, dus op veel momenten huren zij het volledige bad, wat hen vrij spel geeft voor zulke testen.
Ik heb me nog nooit echt vragen gesteld bij de hygiënische aspecten, maar of het ok is om daarvoor het EHBO lokaal in te nemen tijdens het publiekzwemmen dat betwijfel ik dan toch.
Hebben jullie geen andere ruimte ter beschikking waar ze de testen kunnen afnemen?

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden