Beste collega’s,

Hier een vraagje: Willen jullie een foto van het slot van jullie deuren van wc en kleedkamers doorsturen.

Probleem bij ons: de klinken breken af en vermits we volle deuren hebben zitten de sporters dan opgesloten. ( al evacuatie van de brandweer gehad via een doucheruimte)

De wc kan natuurlijk met een kantelslotje, maar de sporters willen de kleedkamer op slot doen voor hun spullen te laten staan tijdens de match.

Misschien hebben jullie de ideale oplossing en dan moet ik niet meer verder zoeken

Alvast bedankt voor de moeite

 

 

 

Met sportieve groeten,  

Sonja Domen

 

 

 

 

 

Weergaven: 347

Reacties op vraag/bericht

Sonja,

Kapotte klinken en deuren is voor ons geen onbekend verhaal. De laatste  jaren hebben wij alle deuren vervangen, omdat zij allemaal stuk waren. Na dertig jaar was dat wel nodig.

Ik zal nog een foto doorsturen van de huidige deuren/klinken.

Bij ons gaan de kleedkamers nooit op slot. Te weinig kleedkamers voor alle sporters.

Wij hebben de oude lockers van het zwembad in de gangen  geplaatst. Daarin kunnen waardevolle spullen in opgeborgen worden.

De meesten nemen echter hun waardevolle spullen mee in de sporthal.

De lln van het atheneum geven hun uurwerken, smartphones edm in bewaring bij hun leerkracht.

Al eens gedacht aan automatisering (badgesysteem)? Schoten heeft o.a. al ervaring mee.

mvg

Dirk

 



Dirk Verbeeck zei:

Sonja,

Kapotte klinken en deuren is voor ons geen onbekend verhaal. De laatste  jaren hebben wij alle deuren vervangen, omdat zij allemaal stuk waren. Na dertig jaar was dat wel nodig.

Ik zal nog een foto doorsturen van de huidige deuren/klinken.

Bij ons gaan de kleedkamers nooit op slot. Te weinig kleedkamers voor alle sporters.

Wij hebben de oude lockers van het zwembad in de gangen  geplaatst. Daarin kunnen waardevolle spullen in opgeborgen worden.

De meesten nemen echter hun waardevolle spullen mee in de sporthal.

De lln van het atheneum geven hun uurwerken, smartphones edm in bewaring bij hun leerkracht.

Al eens gedacht aan automatisering (badgesysteem)? Schoten heeft o.a. al ervaring mee.

mvg

Dirk

Bedankt voor je reactie

 

Dag Sonja

Bij onze nieuwe kleedkamers en toiletblok werken wij met een duwplaat aan de ene kant en aan de andere kant een handvat.

Dit werkt zeer goed.

Hieronder enkele foto's.

Groeten,

Peter



Peter Van Baelen zei:

Dag Sonja

Bij onze nieuwe kleedkamers en toiletblok werken wij met een duwplaat aan de ene kant en aan de andere kant een handvat.

Dit werkt zeer goed.

Hieronder enkele foto's.

Groeten,

Peter

Peter,

Dit is inderdaad wat ik zoek kan je misschien de firma doormailen mag ook naar sportdienst@ranst.be

Alvast bedankt voor je reactie

Sonja

We hebben dit destijds direct met de nieuwbouw laten opnemen. De deuren zijn toen gemaakt door Driesen nv. Zij hebben ook een aparte schrijnwerkerij die dit misschien ook apart doet.  http://www.bouwbedrijf-driesen.be/index.html

 

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden