Hallo iedereen

Het bestuur vraagt mij in het "Reglement inwendige orde gebruik sporthal" een paragraaf in te voegen over de voorwaarden gebruik WIFI

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groet

Herman

Weergaven: 282

Reacties op vraag/bericht

Wij hebben WIFI in de sporthal maar is niet mee opgenomen in het reglement inwendige orde gebruik sporthal.

Ik blijf deze vraag dus volgen want ik ben benieuwd.

Mvg,

Elke

;)

Beste,

Op aanvraag kunnen de clubs gratis gebruik maken van de WIFI in onze sporthal. Er staat echter hierover ook niets in ons reglement.

gr Patrick

OK, thanks

Ok, thx

Patrick Leenders zei:

Beste,

Op aanvraag kunnen de clubs gratis gebruik maken van de WIFI in onze sporthal. Er staat echter hierover ook niets in ons reglement.

gr Patrick

Wie bieden, net zoals in de andere gemeentelijke gebouwen gratis wifi aan. Login en PW hangen hier uit.

is niet opgenomen in ons reglement van inwendige orde.

ICT volgt wel op ... mocht er ééntje zijn die continu gaat downloaden of zo

Die verbinding staat los van het netwerk van de stad.

mvg

Frank Malisse

Ok thanks

Tot nog toe nergens opgenomen in een RIO

Bij ons gaat men zich akkoord moeten verklaren met de gebruiksvoorwaarden, dit wordt dan ook expliciet in het RIO vermeld

ook wij hebben Wifi op onze sportcentra, zodat clubs hun uitslagen kunnen doorsturen naar de federaties.  Er is hierover niets opgenomen in ons reglement. 

Dit loopt al een 2-tal jaar zonder problemen.

De Wifi voor publiek behoeft zelfs geen paswoord.

Beste

Zie ook volgend artikel dat in 2014 in het Vlaams Tijdschrift voor Sportbeheer verscheen: http://isb.colo.ba.be/iguana/www.main.cls?surl=search#RecordId=2.10978

Mvg

Marjolein

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden