Hoi iedereen,

het ziekenhuis in onze deelgemeente heeft pas een prachtig nieuwe sportzaal gebouwd en is bereid die buiten de therapie-uren (weekavonden en weekends) te verhuren aan onze verenigingen waarbij wij als sportdienst kunnen instaan voor de verhuur.

Ik ben op zoek naar collega's die mij kunnen helpen met praktijkvoorbeelden. Kennen jullie sportdiensten die ook samenwerken met privé sportinfrastructuur (bv vrije scholen). Hebben jullie goede beheersovereenkomsten? Best practices? Tips & tricks? Valkuilen?

Groetjes uit Lubbeek & prettige feestdagen!

Weergaven: 166

Reacties op vraag/bericht

Dag Tom,

Misschien moet je eens contact opnemen met revalidatiecentrum  Inkendael uit Vlezenbeek (Sint Pieters Leeuw)  www.inkendaal.be of de sportdienst van Sint Pieters Leeuw. Zij hebben een vrij recente sporthal met voetbalterreinen aangelegd en ik dacht dat ze die tijdens de avonduren wel verhuurden.

groet

Kris

Dag Tom

 voor gelijkaardige overeenkomsten met scholen hebben we samen met GD&A een aantal voorbeeldcontracten gemaakt. Hoewel ze opgesteld zijn met een school in het achterhoofd lijken ze voor deze samenwerking ook geschikt te zullen zijn. Ze zijn zeker een goeie basis om van te vertrekken.

In de kennisbank vind je onder andere deze twee voorbeeldovereenkomsten:

Hopelijk helpen deze documenten je op weg.

groeten 

klaas

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden