Iemand al gewerkt met Protime 360?
Software voor projecten/meetings/...
Graag feedback.
Grt Bart

Weergaven: 213

Reacties op vraag/bericht

Dag Bart, wij werken sinds een dik jaar met Protime. Ik werk er zelf heel graag mee! Vooral voor evenementen die dienst overschrijdend zijn vind ik het heel handig werken. Je kan er alles in kwijt. Iedereen kan overal aan. Je kan taken toewijzen, deadlines ingeven, opmerkingen sturen,... Ook voor ons teamoverleg gebruiken we het: iedereen kan een agendapunt toevoegen, ons diensthoofd keurt de agendapunten goed en ze worden via 360 opgevolgd. Niet al mijn collega's zijn even enthousiast maar ik kan niet meer zonder!

Groetjes

Annemie

Wij gebruiken dat in Lubbeek. Dat werkt redelijk vlot voor zover iedereen er wil mee werken.

't is handig om samen aan projecten te werken en het werkt ook met makkelijke mailkoppeling.

sluit mij aan bij Annemie wat betreft laatste punt. De collega's van openbare werken ervaren het eerder als een last. Die "weigeren" om er mee te werken want in hun ogen is dat extra werk. "ik heb al 300 mails per dag te behandelen en dan zou ik nog eens in protime moeten werken". Zij ervaren het alsof zij op die manier moeten rapporteren waarover ze allemaal mee bezig zijn.

Hier in Lubbeek is het op dit moment een half gelukt project.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden