Beste collega's

Heeft iemand al ervaring met het aanstellen van lesgevers/begeleiders via onbelast bijverdienen?

Onze begeleiders voor de Start to Run willen in 2019 eventueel via die weg vergoed worden. 

Lijkt mij niet zo evident om aan te vragen. 

Alvast bedankt om jullie ervaring te delen. 

Weergaven: 145

Reacties op vraag/bericht

Dag Saskia,

Ik heb in oktober met onze vzw sportpromotie (vereniging met ondernemingsnummer) een overeenkomst opgemaakt voor een lesgever en betaald via verenigingswerk.

Het online aanvragen is heel eenvoudig, als je zelf de juiste vertegenwoordiger bent van de vereniging of openbaar bestuur tenminste. Je moet de datum of periode van de prestatie ingeven, de vergoeding en de rijksregisternummer van de lesgever/begeleider. Op basis van de rijksregisternummer wordt meteen gecontroleerd of de persoon in aanmerking komt.

In bijlage de modelovereenkomst die je kan aanpassen voor je eigen organisatie.

Bijlagen:

Thomas

Bedankt voor je antwoord. 
Bij ons zal de aanvraag gebeuren door de personeelsdienst. 

Thomas Van Aerschot zei:

Dag Saskia,

Ik heb in oktober met onze vzw sportpromotie (vereniging met ondernemingsnummer) een overeenkomst opgemaakt voor een lesgever en betaald via verenigingswerk.

Het online aanvragen is heel eenvoudig, als je zelf de juiste vertegenwoordiger bent van de vereniging of openbaar bestuur tenminste. Je moet de datum of periode van de prestatie ingeven, de vergoeding en de rijksregisternummer van de lesgever/begeleider. Op basis van de rijksregisternummer wordt meteen gecontroleerd of de persoon in aanmerking komt.

In bijlage de modelovereenkomst die je kan aanpassen voor je eigen organisatie.

In Lubbeek gaan we ook werken met dit systeem. Onze personeelsdienst is het momenteel aan het onderzoeken.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden