Beste collega's, ik ben op zoek naar voorbeeld overeenkomsten voor een gedeelde cafetaria: verschillende sportclubs die elk op één of meerdere momenten een cafetaria uitbaten. Kan iemand helpen? Dankjewel! Karolien
Tags:
MySpace Tweet Facebook Facebook
Weergaven: 56
Dag Karolien,
In Lubbeek werken we op die manier voor de cafetaria van de sporthal en voor de cafetaria van de buitenterreinen.
Voor de cafetaria van de sporthal, hebben twee clubs samen een vzw opgericht en de samenwerking voor de buitenterreinen gebeurt via een afsprakennota.
Indien interesse in bepaalde documenten, mag je me gerust mailen op sara.adriaenssens@lubbeek.be.
Vriendelijke groet.
Top! Ik mail je zo meteen Sara Adriaenssens zei:
Dag Karolien, In Lubbeek werken we op die manier voor de cafetaria van de sporthal en voor de cafetaria van de buitenterreinen. Voor de cafetaria van de sporthal, hebben twee clubs samen een vzw opgericht en de samenwerking voor de buitenterreinen gebeurt via een afsprakennota. Indien interesse in bepaalde documenten, mag je me gerust mailen op sara.adriaenssens@lubbeek.be. Vriendelijke groet.
Dag Karolien
In Oud-Turnhout werken we op dezelfde manier, een vzw opgericht door clubs. Stuur gerust een mailtje naar sport@oud-turnhout.be voor een voorbeeld.
Groeten
RSS
Welkom bijForum Netwerk Lokaal Sportbeleid
Inschrijvenof Meld je aan
Or sign in with:
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.