Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Keuring basketbaltoestellenBeste, in onze sportaccommodatie hebben we een aantal basketbaltoestellen die ophijsbaar zijn. We hebben er die manueel moeten bediend wor… Begonnen door Siska George |
0 | 2 Jun 2016 |
vloer rolschaatsenBeste collega's, ik ben op zoek naar een ondergrond om op te rolschaatsen tijdens autovrije zondag. Wegens mogelijke schade aan de rolschaa… Begonnen door Robrecht Vanwynsberghe |
0 | 26 Mei 2016 |
outdoor volleybalveld op grasBeste We bekijken de mogelijkheid om volleybalvelden te voorzien buiten op gras. Ik vroeg me af of er andere sportdiensten zijn die hier r… Begonnen door Stijn Gyselinck |
2 |
23 Mei 2016 Antwoord van Ann Soin |
Buitensportveld en skateparkWij plaatsen in 2016 een multifunctioneel buitensportveld en een skatepark voor de jeugd. Heeft iemand hiermee ervaring. Tevreden van een r… Begonnen door Helena Van Remoortel |
3 |
18 Mei 2016 Antwoord van Ann Soin |
concessieovereenkomst visvijverBeste collega's, Heeft iemand van jullie een voorbeeld van concessieovereenkomst voor een visvijver. Of welke vergoeding er eventueel aan… Begonnen door Elke Buelens |
1 |
22 Apr 2016 Antwoord van David Rubben |
Rookverbod op en rond sportterreinenBeste, We vragen ons af of er veel sportterreinen in Vlaanderen zijn die volledig rookvrij zijn. Zijn er gemeenten die hun sportterreinen (… Begonnen door Karine Pyl |
3 |
18 Apr 2016 Antwoord van Bart Van Dijck |
wurgbepalingen in de concessieovereenkomsten?Beste beheerders, Ik heb twee vragen m.b.t. concessieovereenkomsten voor een (commerciële) uitbating van een cafetaria, brasserie, café aan… Begonnen door Henk Keygnaert |
5 |
14 Apr 2016 Antwoord van Jan Geudens |
Aanleg multisportterrein/pannaveldIn de gemeente Sin-Katelijne-Waver zouden wij dit jaar graag een multisportterrein/pannaveld aanleggen. Zijn er collega's die recent een ve… Begonnen door Leen Dom |
0 | 12 Apr 2016 |
gebruik RFID-kassasysteem bij cafetaria sportcomplexBeste, We zijn volop bezig met de bouw van ons nieuw sportpark. Om de vraag van vele sportclubs tegemoet te komen, willen we een systeem in… Begonnen door Karine Pyl |
2 |
1 Mrt 2016 Antwoord van Lien Van Belle |
Badgesysteem voor toegang sporthalWij hebben een sporthal zonder zaaltoezichters, maar jammer genoeg veel vandalisme de laatste tijd. We willen starten met toegang via een… Begonnen door Anouk Doggen |
2 |
29 Feb 2016 Antwoord van Micky Leconte |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door