Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Bescherming stopcontactenCollega's Ik ben op zoek naar een eenvoudige bescherming van stopcontacten, type zoals in bijlage. In onze sporthallen worden er teveel st… Begonnen door Katrien Vandessel |
4 |
22 Feb 2016 Antwoord van Frank Malisse |
Overnachten in sportaccommodatieBeste collega's, heeft er iemand sportaccommodatie waar men ook mag overnachten zonder dat er hiervoor speciale uitrustingen aanwezig zijn?… Begonnen door Siska George |
2 |
22 Feb 2016 Antwoord van Griet Bonamie |
leveranciers onderhoudscontract sporthalCollega's ik ben op zoek naar firma's die onderhoud van sporthallen (onderhoud van de toestellen, inboedel van de sporthal). J&F (en du… Begonnen door Ronny Cos |
5 |
22 Feb 2016 Antwoord van Ronny Cos |
Wetgeving keuring BMX-parcoursBeste collegae, Wij zijn momenteel bezig met de bouw van een klein BMX-parcours met zand als ondergrond en dolomiet als bovenlaag; de boc… Begonnen door Rudy Loos |
5 |
19 Feb 2016 Antwoord van Rudy Loos |
AkoestiekCollega's, Wij hebben problemen met de akoestiek in onze grote sporthal (nagalmtijd, luid, bijna onmogelijk om met 2 groepen naast elkaar… Begonnen door Griet Bonamie |
3 |
16 Feb 2016 Antwoord van Lore Beernaert |
reglement gebruik sportmateriaal (berging) door derdenHoi collega's, is er iemand die een reglement heeft voor gebruik gemeentelijk sportmateriaal (bijvoorbeeld uit de berging) door derden (cl… Begonnen door Tom Harding |
1 |
4 Feb 2016 Antwoord van Herman Vleminckx-Huybens |
Verhuurprogramma sporthal/zalenAllen, Naar aanleiding van het feit dat binnenkort de Chiron toepassing van Cipal niet meer zal ondersteund worden, ben ik op zoek naar e… Begonnen door Peter Bertels |
3 |
3 Feb 2016 Antwoord van Peter Bertels |
Exploitatiekosten buitenvoetbalterreinenWij kampen met een tekort aan buitenterreinenvoetbalterreinen. Onze Sportdienst kreeg van het bestuur de opdracht om na te gaan welke kost… Begonnen door Sabine Fineau |
2 |
27 Jan 2016 Antwoord van Sabine Fineau |
Overnachten in de sporthalCollega's, Krijgen jullie soms de vraag van (sport)verenigingen of ze morgen overnachten in de sporthal, vb. n.a.v. een (sport)kamp? Wordt… Begonnen door Griet Bonamie |
4 |
20 Jan 2016 Antwoord van Freddy Vandercammen |
digitale infoscreens in inkomhal sporthalCollega's ik ben op zoek naar nuttige info (productinfo, gebruiksvriendelijkheid, prijs,..) ivm digitale infoscreens om in de inkomhal va… Begonnen door Ronny Cos |
8 |
13 Jan 2016 Antwoord van Ronny Cos |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door