Beheerders sportinfrastructuur forum (476)

← Terug naar Beheerders sportinfrastructuur
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Bescherming stopcontacten

Collega's Ik ben op zoek naar een eenvoudige bescherming van stopcontacten, type zoals in bijlage. In onze sporthallen worden er teveel st…

Begonnen door Katrien Vandessel

4 22 Feb 2016
Antwoord van Frank Malisse

Overnachten in sportaccommodatie

Beste collega's, heeft er iemand sportaccommodatie waar men ook mag overnachten zonder dat er hiervoor speciale uitrustingen aanwezig zijn?…

Begonnen door Siska George

2 22 Feb 2016
Antwoord van Griet Bonamie

leveranciers onderhoudscontract sporthal

Collega's ik ben op zoek naar firma's die onderhoud van sporthallen (onderhoud van de toestellen, inboedel van de sporthal). J&F (en du…

Begonnen door Ronny Cos

5 22 Feb 2016
Antwoord van Ronny Cos

Wetgeving keuring BMX-parcours

Beste collegae,  Wij zijn momenteel bezig met de bouw van een klein BMX-parcours met zand als ondergrond en dolomiet als bovenlaag; de boc…

Begonnen door Rudy Loos

5 19 Feb 2016
Antwoord van Rudy Loos

Akoestiek

Collega's, Wij hebben problemen met de akoestiek in onze grote sporthal (nagalmtijd, luid, bijna onmogelijk om met 2 groepen naast elkaar…

Begonnen door Griet Bonamie

3 16 Feb 2016
Antwoord van Lore Beernaert

reglement gebruik sportmateriaal (berging) door derden

Hoi collega's, is er iemand die een reglement heeft voor gebruik gemeentelijk sportmateriaal (bijvoorbeeld uit de berging) door derden (cl…

Begonnen door Tom Harding

1 4 Feb 2016
Antwoord van Herman Vleminckx-Huybens

Verhuurprogramma sporthal/zalen

Allen,   Naar aanleiding van het feit dat binnenkort de Chiron toepassing van Cipal niet meer zal ondersteund worden, ben ik op zoek naar e…

Begonnen door Peter Bertels

3 3 Feb 2016
Antwoord van Peter Bertels

Exploitatiekosten buitenvoetbalterreinen

Wij kampen met een tekort aan buitenterreinenvoetbalterreinen. Onze Sportdienst kreeg van het bestuur de opdracht om na te gaan welke kost…

Begonnen door Sabine Fineau

2 27 Jan 2016
Antwoord van Sabine Fineau

Overnachten in de sporthal

Collega's, Krijgen jullie soms de vraag van (sport)verenigingen of ze morgen overnachten in de sporthal, vb. n.a.v. een (sport)kamp? Wordt…

Begonnen door Griet Bonamie

4 20 Jan 2016
Antwoord van Freddy Vandercammen

digitale infoscreens in inkomhal sporthal

Collega's   ik ben op zoek naar nuttige info (productinfo, gebruiksvriendelijkheid, prijs,..) ivm digitale infoscreens om in de inkomhal va…

Begonnen door Ronny Cos

8 13 Jan 2016
Antwoord van Ronny Cos

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden