Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
bouw van sporthal en jeugdhuis in hetzelfde complexHet gemeentebestuur van Oud-Turnhout plant de bouw van een sporthal, gecombineerd met een jeugdhuis in sportpark De Hoogt. Zijn er al gemee… Begonnen door Rudy Loos |
0 | 24 Apr 2012 |
ontmossen van tartanpistehallo onze hoogspringstand moet gereinigd en vooral ontmost worden. Met welke producten of welke firma's hebben jullie hiervoor gecontacte… Begonnen door Micky Leconte |
4 |
16 Apr 2012 Antwoord van Jurgen Baeke |
Gebruikreglement kunstgrasterreinCollega's In Mortsel is Krinkels begonnen met de aanleg van het kunstgrasterrein. Nu ben ik op zoek naar gemeenten die eveneens over een… Begonnen door Joke Dirix |
2 |
13 Apr 2012 Antwoord van Lien Van Belle |
Zand BeachvolleybalveldDag collega's, ons beachvolleybalveld zou nog eens volledig aangepakt moeten worden. Kan iemand mij zand aanraden dat prijs/kwaliteit goed… Begonnen door Marian Saison |
3 |
4 Apr 2012 Antwoord van Dirk Verbeeck |
Nieuw zwembadCollega's, Het gemeentebestuur van Mol wil een nieuw overdekt zwembad (laten) bouwen tegen 2016. Daarom ben ik hiervoor op zoek naar een pr… Begonnen door Ludo Boonen |
7 |
30 Mrt 2012 Antwoord van Ludo Boonen |
Belijning basketbalveldCollega's, Deze zomer moeten wij de belijning van het basketbalveld aanpassen aan de nieuwe regels. Hiervoor moeten wij uiteraard de oude… Begonnen door Jurgen Vermeulen |
10 |
27 Mrt 2012 Antwoord van Elke De Meester |
mailadressport@glabbeek.be Begonnen door Wouter Heeren |
0 | 15 Mrt 2012 |
concessie cafetaria sporthalHallo, Wat zijn zoal de voorwaarden van een concessie voor de cafetaria in jullie sporthal of zwembad? Bij ons loopt namelijk de concessie… Begonnen door Wouter Heeren |
2 |
15 Mrt 2012 Antwoord van Joris De keersmaecker |
douchemattenIn onze sporthal te Glabbeek (18jaar oud) zijn de douchematten zo goed als versleten. Om toch in de vlarem wetgeving te kunne volgen zijn w… Begonnen door Wouter Heeren |
0 | 15 Mrt 2012 |
Kostprijs bouw sporthal in eigen beheerbeste collega's, de gemeente Kortenaken bouwt een nieuwe sporthal met steun van de Vlaamse Overheid (inhaalbeweging sportinfrastructuur).… Begonnen door Braem Andy |
0 | 13 Mrt 2012 |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door