Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
samenwerking overeenkomst tussen club en gemeenteDag Wij hebben een padelterrein aangelegd naast onze tennis site, deze site wordt door een bruikleenovereenkomst ter beschikking gesteld aa… Begonnen door Bart De Smedt |
0 | 3 Dec 2020 |
tweedehands dug-outIemand? wij zijn op zoek naar een tweedehands dug-out - omgeving Puurs-Sint-Amands sport@puursam.be Begonnen door Eveline Van Passel |
0 | 27 Nov 2020 |
conciërgeCollega's wie kan mij helpen aan een contract tussen het gemeentebestuur of AGB met de conciërge van de sport- of andere infrastructuur? W… Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke |
1 |
27 Nov 2020 Antwoord van Eveline Van Passel |
Geluidsoverlast - spannen nettenDag collega's In één van onze sporthallen hebben wij problemen met geluidsoverlast in die zin dat ballen inslaan op de metalen platen en h… Begonnen door Griet Bonamie |
0 | 27 Nov 2020 |
bestek aanleg padelHi, kan iemand me helpen met een voorbeeldbestek voor de aanleg van padelterreinen? Ik heb via tennis Vlaanderen al een schat aan informa… Begonnen door Antony Van Dyck |
5 |
12 Nov 2020 Antwoord van Schetz René |
Outdoor fitnessCollega's, kan iemand me helpen met een voorbeeldbestek voor outdoor fitness? Welke gunningscriteria heb je zelf als zeer goed ervaren én… Begonnen door Greet Van Erdeghem |
4 |
3 Nov 2020 Antwoord van Greet Van Erdeghem |
Creat2Collega's, ik ben zo vrij om mijn eerder gestelde vraag nog eens te herhalen (met dank aan David voor zijn antwoord!) wie heeft ervaring m… Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke |
2 |
29 Okt 2020 Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke |
geautomatiseerde beregeningBeste collega's, wie werkt met geautomatiseerde beregening van de voetbalvelden? Met welke firma hebben jullie hiervoor samengewerkt? Zijn… Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke |
6 |
22 Okt 2020 Antwoord van Tom Severijns |
Relighting SporthalHallo, Ik ben op zoek naar een lastenboek voor de relighting van onze sporthal. Omschakeling conventionele verlichting naar Led verlichting… Begonnen door Schetz René |
0 | 22 Okt 2020 |
CreatCollega's, wie heeft ervaring met Creat, de aankoopcentrale van Farys? Is dit een positieve of negatieve ervaring? Wij overwegen hen te co… Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke |
1 |
21 Okt 2020 Antwoord van David Rubben |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door