Beheerders sportinfrastructuur forum (476)

← Terug naar Beheerders sportinfrastructuur
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

samenwerking overeenkomst tussen club en gemeente

Dag Wij hebben een padelterrein aangelegd naast onze tennis site, deze site wordt door een bruikleenovereenkomst ter beschikking gesteld aa…

Begonnen door Bart De Smedt

0 3 Dec 2020

tweedehands dug-out

Iemand? wij zijn op zoek naar een tweedehands dug-out - omgeving Puurs-Sint-Amands sport@puursam.be

Begonnen door Eveline Van Passel

0 27 Nov 2020

conciërge

Collega's wie kan mij helpen aan een contract tussen het gemeentebestuur of AGB met de conciërge van de sport- of andere infrastructuur?  W…

Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke

1 27 Nov 2020
Antwoord van Eveline Van Passel

Geluidsoverlast - spannen netten

Dag collega's In één van onze sporthallen hebben wij problemen met geluidsoverlast in die zin dat ballen inslaan op de metalen platen en h…

Begonnen door Griet Bonamie

0 27 Nov 2020

bestek aanleg padel

Hi, kan iemand me helpen met een voorbeeldbestek voor de aanleg van padelterreinen?  Ik heb via tennis Vlaanderen al een schat aan informa…

Begonnen door Antony Van Dyck

5 12 Nov 2020
Antwoord van Schetz René

Outdoor fitness

Collega's, kan iemand me helpen met een voorbeeldbestek voor outdoor fitness? Welke gunningscriteria heb je zelf als zeer goed ervaren én…

Begonnen door Greet Van Erdeghem

4 3 Nov 2020
Antwoord van Greet Van Erdeghem

Creat2

Collega's,  ik ben zo vrij om mijn eerder gestelde vraag nog eens te herhalen (met dank aan David voor zijn antwoord!) wie heeft ervaring m…

Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke

2 29 Okt 2020
Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke

geautomatiseerde beregening

Beste collega's, wie werkt met geautomatiseerde beregening van de voetbalvelden? Met welke firma hebben jullie hiervoor samengewerkt? Zijn…

Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke

6 22 Okt 2020
Antwoord van Tom Severijns

Relighting Sporthal

Hallo, Ik ben op zoek naar een lastenboek voor de relighting van onze sporthal. Omschakeling conventionele verlichting naar Led verlichting…

Begonnen door Schetz René

0 22 Okt 2020

Creat

Collega's,  wie heeft ervaring met Creat, de aankoopcentrale van Farys? Is dit een positieve of negatieve ervaring? Wij overwegen hen te co…

Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke

1 21 Okt 2020
Antwoord van David Rubben

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden