Vragen/berichten van Mieke Vandemeulebroeke (78)

vragen/berichten waarop is gereageerd (23) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Eveline, wij hebben een airsoftteam als sportvereniging erkend groetjes, Mie…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 22 Feb 2016 gereageerd op airsoft

1 22 Feb 2016
Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke

"wij hebben telkens in de maanden juli en augustus jobstudenten ter beschikking (één…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 26 Feb 2014 gereageerd op Sluiting zwembad zomerperiode

10 27 Feb 2014
Antwoord van Veerle De Clercq

"Hallo, wij sluiten voor onderhoud (2 à 3 weken, afhankelijk van welke werken noodzak…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 26 Feb 2014 gereageerd op Sluiting zwembad zomerperiode

10 27 Feb 2014
Antwoord van Veerle De Clercq

"Hoi Chantal, als je je mailadres stuurt naar sport@ronse.be, bezorg ik je ons bestek…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 6 Feb 2014 gereageerd op finse piste

4 6 Feb 2014
Antwoord van Chantal Bylemans

"wij hebben een contract lopen met een "mollenvanger" die deze diertjes bestrijdt met…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 28 Nov 2013 gereageerd op Konijnenpijpen en molshopen op voetbalveld

6 6 Jan 2014
Antwoord van Bart De Smedt

"Hoi Eveline, wij gebruiken ook captor en ik heb de mogelijkheid om eventuele correct…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 4 Sept 2013 gereageerd op dagroostercorrecties zaalwachters

5 4 Sept 2013
Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke

"sport@ronse.be dankjewel!"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 26 Jun 2013 gereageerd op BBC AGB

7 21 Nov 2013
Antwoord van Veerle De Clercq

"is een beetje afwegen, maar meestal doen wij daar niet moeilijk over, kan mij wel vo…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 25 Jun 2013 gereageerd op verlichting in het sportcomplex

6 25 Jun 2013
Antwoord van Wendy Mortelmans

"hoi chantal, wij geven ook enkel volle verlichting voor wedstrijden of op uitdrukkel…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 25 Jun 2013 gereageerd op verlichting in het sportcomplex

6 25 Jun 2013
Antwoord van Wendy Mortelmans

"bij ons staat een drankautomaat van de cafetaria, de uitbater staat in voor het vull…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 30 Apr 2013 gereageerd op drankautomaat

5 2 Mei 2013
Antwoord van Dirk De Backer

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden