Diensthoofden sport/sportfunctionarissen forum (410)

← Terug naar Diensthoofden sport/sportfunctionarissen
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

AED

  Beste collega's, Ons gemeentebestuur wenst een AED toestel aan te kopen. Wie kan me daarbij helpen om een lastenboek te bezorgen en welke…

Begonnen door Dany Geysels

2 20 Jan 2014
Antwoord van Dirk Verbeeck

automatische kassa

Bij ons is er een discussie over het al dan niet bemannen van de kassa van het zwembad.Vanuit het MAT wordt een voorstel gelanceerd voor ee…

Begonnen door Paul Vanderostyne

0 15 Jan 2014

afsprakennota met ocmw

Collega's, Zijn er die een afsprakennota hebben met ocmw voor de verdeling van gelden voor sport aan kansengroepen? mailen kan naar sportdi…

Begonnen door sonja domen

3 15 Jan 2014
Antwoord van Dirk Verbeeck

Cofinancieringen

Collega's   Zoals in elke gemeente/stad wordt er meer en meer gedacht aan cofinancieringsvormen om clubs nieuwe infrastructuur te geven, vb…

Begonnen door Katrien Vandessel

3 6 Jan 2014
Antwoord van Ben Martens

Konijnenpijpen en molshopen op voetbalveld

We hebben 1 afgelegen voetbal veld voor liefhebbers. dit seizoen hebben we hier veel last van molshopen en konijnenpijnen wat voor gevaarli…

Begonnen door Bart De Smedt

6 6 Jan 2014
Antwoord van Bart De Smedt

Tarieven huur buitenaccommodaties

We zijn onze contracten voor de buitenaccommodaties kritisch aan het doorlichten en ik ben hiervoor nog op zoek naar informatie. Ik zou gra…

Begonnen door Peter Van Baelen

0 5 Dec 2013

Online inschrijven via website van Syx Automations (Recreatex website)

Beste, Heeft er iemand ervaring met de modules online reserveren en/of online inschrijven voor activiteiten via de Recreatexwebsite van de…

Begonnen door Joris De keersmaecker

10 2 Dec 2013
Antwoord van Jan Decru - Syx Automations

Erkenning private sportkamp-aanbieders

Dag collega's, Heeft iemand van jullie een erkenningsreglement of erkenningsvoorwaarden voor private sportkamp-aanbieders? Zij willen door…

Begonnen door Sas D'Eer

3 2 Dec 2013
Antwoord van Sportdienst Sint-Martens-Latem

Sportcheques

Beste collega's, Kan er mij iemand een reglement doorsturen i.v.m. sportcheques (achtergestelde jongeren, enz...) Graag sturen aan : sportd…

Begonnen door Guy De Wachter

2 28 Nov 2013
Antwoord van Bart Mullie

kampioenenviering

Wie werkt er met bekende sprekers tijdens de kampioenenviering en welke? En hoe zijn jullie aan hun gegevens gekomen?

Begonnen door Priscilla Van Herck

3 25 Nov 2013
Antwoord van Braem Andy

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden