Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
AEDBeste collega's, Ons gemeentebestuur wenst een AED toestel aan te kopen. Wie kan me daarbij helpen om een lastenboek te bezorgen en welke… Begonnen door Dany Geysels |
2 |
20 Jan 2014 Antwoord van Dirk Verbeeck |
automatische kassaBij ons is er een discussie over het al dan niet bemannen van de kassa van het zwembad.Vanuit het MAT wordt een voorstel gelanceerd voor ee… Begonnen door Paul Vanderostyne |
0 | 15 Jan 2014 |
afsprakennota met ocmwCollega's, Zijn er die een afsprakennota hebben met ocmw voor de verdeling van gelden voor sport aan kansengroepen? mailen kan naar sportdi… Begonnen door sonja domen |
3 |
15 Jan 2014 Antwoord van Dirk Verbeeck |
CofinancieringenCollega's Zoals in elke gemeente/stad wordt er meer en meer gedacht aan cofinancieringsvormen om clubs nieuwe infrastructuur te geven, vb… Begonnen door Katrien Vandessel |
3 |
6 Jan 2014 Antwoord van Ben Martens |
Konijnenpijpen en molshopen op voetbalveldWe hebben 1 afgelegen voetbal veld voor liefhebbers. dit seizoen hebben we hier veel last van molshopen en konijnenpijnen wat voor gevaarli… Begonnen door Bart De Smedt |
6 |
6 Jan 2014 Antwoord van Bart De Smedt |
Tarieven huur buitenaccommodatiesWe zijn onze contracten voor de buitenaccommodaties kritisch aan het doorlichten en ik ben hiervoor nog op zoek naar informatie. Ik zou gra… Begonnen door Peter Van Baelen |
0 | 5 Dec 2013 |
Online inschrijven via website van Syx Automations (Recreatex website)Beste, Heeft er iemand ervaring met de modules online reserveren en/of online inschrijven voor activiteiten via de Recreatexwebsite van de… Begonnen door Joris De keersmaecker |
10 |
2 Dec 2013 Antwoord van Jan Decru - Syx Automations |
Erkenning private sportkamp-aanbiedersDag collega's, Heeft iemand van jullie een erkenningsreglement of erkenningsvoorwaarden voor private sportkamp-aanbieders? Zij willen door… Begonnen door Sas D'Eer |
3 |
2 Dec 2013 Antwoord van Sportdienst Sint-Martens-Latem |
SportchequesBeste collega's, Kan er mij iemand een reglement doorsturen i.v.m. sportcheques (achtergestelde jongeren, enz...) Graag sturen aan : sportd… Begonnen door Guy De Wachter |
2 |
28 Nov 2013 Antwoord van Bart Mullie |
kampioenenvieringWie werkt er met bekende sprekers tijdens de kampioenenviering en welke? En hoe zijn jullie aan hun gegevens gekomen? Begonnen door Priscilla Van Herck |
3 |
25 Nov 2013 Antwoord van Braem Andy |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door