Diensthoofden sport/sportfunctionarissen forum (410)

← Terug naar Diensthoofden sport/sportfunctionarissen
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Bezorg me even Voorbeelden acties per beleidsprioriteit

Beste diensthoofd, sportfunctionaris In kader van intervisies rond het decreet en het meerjarenplan die wij binnenkort organiseren,zullen w…

Begonnen door Roel Van Caenegem

0 31 Jul 2013

Bezorg me even Voorbeelden acties per beleidsprioriteit

Beste diensthoofd, sportfunctionaris In kader van intervisies rond het decreet en het meerjarenplan die wij binnenkort organiseren,zullen w…

Begonnen door Roel Van Caenegem

0 31 Jul 2013

multifunctionele tennishal

Beste collega's,   Bestaat er een soort ondergrond voor een typische indoor tennishal die een multifunctioneel gebruik toelaat (ook andere…

Begonnen door Tom Vandebroek

0 2 Jul 2013

nieuwbouwproject

Hoi Collega's, Onze huidige voetbal- en tennischalet (2 gebouwen verbonden met mekaar) met kantine, kleedkamers,berging en sanitair is aa…

Begonnen door Pascal Declerck

0 1 Jul 2013

verlichting in het sportcomplex

Beste collega's Om energie te besparen hanteren wij reeds enkele jaren het volgende principe wat betreft belichting Bij competitie , badmin…

Begonnen door Chantal Bylemans

6 25 Jun 2013
Antwoord van Wendy Mortelmans

Renovatie van een sporthal (samenwerking tussen gemeente en school)

We willen graag samen met een school hun sporthal vernieuwen en deze dan ook, voornamelijk in de avonduren, openstellen voor andere gebruik…

Begonnen door Peter Van Baelen

5 24 Jun 2013
Antwoord van Christophe Cools

verantwoordingsnota EVA vzw

Beste Collega's,   Wij willen onze gemeentelijke vzw omvormen tot een EVA vzw en starten nu met het schrijven van de verantwoordingsnota. A…

Begonnen door Elke Buelens

3 18 Jun 2013
Antwoord van Tom Harding

Beheersorgaan Sportdienst

Vanaf 2014 zal onze sportdienst onder de vorm van vzw ophouden te bestaan en komt de sportdienst volledig onder de gemeente. Nu  ben ik op…

Begonnen door Niels Vanhee

7 14 Jun 2013
Antwoord van Lore Beernaert

studiepdracht aanpassen sporthallen

We zoeken architecten- en/of studiebureau's met ervaring in het ontwerpen  van structuurplannen voor de uitbreiding en/of aanpassingen van…

Begonnen door Ivan Decroix

6 13 Jun 2013
Antwoord van Lien Van Belle

Kunstgrasveld overeenkomst voetbalclub

Kan iemand mij verder helpen met een overeenkomst tussen gemeente en (voetbal)club voor de aanleg van een  kunstgrasveld? Waarbij bijvoorbe…

Begonnen door Rika Rits

3 11 Jun 2013
Antwoord van Rika Rits

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden