Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Bezorg me even Voorbeelden acties per beleidsprioriteitBeste diensthoofd, sportfunctionaris In kader van intervisies rond het decreet en het meerjarenplan die wij binnenkort organiseren,zullen w… Begonnen door Roel Van Caenegem |
0 | 31 Jul 2013 |
Bezorg me even Voorbeelden acties per beleidsprioriteitBeste diensthoofd, sportfunctionaris In kader van intervisies rond het decreet en het meerjarenplan die wij binnenkort organiseren,zullen w… Begonnen door Roel Van Caenegem |
0 | 31 Jul 2013 |
multifunctionele tennishalBeste collega's, Bestaat er een soort ondergrond voor een typische indoor tennishal die een multifunctioneel gebruik toelaat (ook andere… Begonnen door Tom Vandebroek |
0 | 2 Jul 2013 |
nieuwbouwprojectHoi Collega's, Onze huidige voetbal- en tennischalet (2 gebouwen verbonden met mekaar) met kantine, kleedkamers,berging en sanitair is aa… Begonnen door Pascal Declerck |
0 | 1 Jul 2013 |
verlichting in het sportcomplexBeste collega's Om energie te besparen hanteren wij reeds enkele jaren het volgende principe wat betreft belichting Bij competitie , badmin… Begonnen door Chantal Bylemans |
6 |
25 Jun 2013 Antwoord van Wendy Mortelmans |
Renovatie van een sporthal (samenwerking tussen gemeente en school)We willen graag samen met een school hun sporthal vernieuwen en deze dan ook, voornamelijk in de avonduren, openstellen voor andere gebruik… Begonnen door Peter Van Baelen |
5 |
24 Jun 2013 Antwoord van Christophe Cools |
verantwoordingsnota EVA vzwBeste Collega's, Wij willen onze gemeentelijke vzw omvormen tot een EVA vzw en starten nu met het schrijven van de verantwoordingsnota. A… Begonnen door Elke Buelens |
3 |
18 Jun 2013 Antwoord van Tom Harding |
Beheersorgaan SportdienstVanaf 2014 zal onze sportdienst onder de vorm van vzw ophouden te bestaan en komt de sportdienst volledig onder de gemeente. Nu ben ik op… Begonnen door Niels Vanhee |
7 |
14 Jun 2013 Antwoord van Lore Beernaert |
studiepdracht aanpassen sporthallenWe zoeken architecten- en/of studiebureau's met ervaring in het ontwerpen van structuurplannen voor de uitbreiding en/of aanpassingen van… Begonnen door Ivan Decroix |
6 |
13 Jun 2013 Antwoord van Lien Van Belle |
Kunstgrasveld overeenkomst voetbalclubKan iemand mij verder helpen met een overeenkomst tussen gemeente en (voetbal)club voor de aanleg van een kunstgrasveld? Waarbij bijvoorbe… Begonnen door Rika Rits |
3 |
11 Jun 2013 Antwoord van Rika Rits |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door