Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Firma's en kostprijs aanleg cricketterrein en baseballterreinAls je recentelijk een baseballterrein hebt aangelegd (of de club van jouw gemeente) of een cricketterrein, mag je me altijd laten weten we… Begonnen door Mirjam Poelmans |
0 | 30 Apr 2021 |
Overeenkomst voor aanleg/uitbating padel-terreinen ?Heeft iemand al een overeenkomst met een private persoon/firma voor de aanleg en/of uitbating van padel-terreinen op een gemeentelijk sport… Begonnen door Sas D'Eer |
2 |
1 Apr 2021 Antwoord van Bart Mullie |
onderzoek naar vijetijdsbesteding bij jeugdDag allemaal, Om een beter beeld te krijgen van de noden bij de jeugd in de gemeente Asse wil ik een onderzoek opstarten. Ik wil vooral z… Begonnen door Maarten Van Laethem |
2 |
19 Mrt 2021 Antwoord van Maarten Van Laethem |
Recht van opstalWij willen een aantal padelterreinen in onze stad Borgloon laten aanleggen door bedrijf dmv “recht van opstal” Heeft er iemand een voorbeel… Begonnen door Ivo Weeghmans |
4 |
18 Mrt 2021 Antwoord van Ivo Weeghmans |
Drainagewater kunstgrasveld opvangen en hergebruikenBeste collega's, Zijn er gemeenten die op 1 of andere manier het drainagewater van een kunstgrasveld opvangen om dat erna te hergebruiken… Begonnen door Lieven Du Bois |
2 |
9 Mrt 2021 Antwoord van David Rubben |
ASM - Athlectic Skill Model - iemand ervaring mee?Hoi collega's Kent iemand van jullie dit Model? Heeft iemand het al toegepast in z'n accommodatie? graag een seintje. groet Ronny DUffel Begonnen door Ronny Cos |
4 |
3 Mrt 2021 Antwoord van Filip Neuville |
Koppeling Recreatex met gemeentelijke boekhouding van Firma SchaubroeckBeste, Wij onderzoeken de mogelijkheid om onze Recreatex-modules (reservaties, inschrijvingen en in de nabije toekomst ook evenementenloket… Begonnen door Joris De keersmaecker |
5 |
1 Feb 2021 Antwoord van Tom Vandenhouweele |
good practice - invulling smalle speelzoneHallo, In Berlaar wensen we een groene (smalle) zone in te vullen met speel- en beweegprikkels. Heeft toevallig iemand een mooi voorbeeld… Begonnen door Peter Vochten |
0 | 19 Jan 2021 |
Klassieke formule of design and build?Dag allen We plannen de bouw van een nieuwe sporthal. Laatste jaren zie ik dat er vrij vaak voor een design and buildformule gekozen word… Begonnen door Tom Severijns |
11 |
12 Jan 2021 Antwoord van Tom Severijns |
monitoren sportkampenCollega's, Graag wou ik eens horen op welke manier jullie de monitoren van de sportkampen zullen vergoeden? Gaat dit via verenigingswerk o… Begonnen door Greet Van Erdeghem |
0 | 12 Jan 2021 |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door