Beste collega's,
Heeft er iemand ervaring om naar een evenement toe met een checklist te werken?
Deze is dan voor de sportdienst zelf om af te checken of de sportclub die het evenement organiseert met alles in orde is, maar of wij als sportdienst ook alles voorzien hebben wat nodig is.
Zo behouden we meer de controle en hebben we een houvast bij de opvolging.
Hoe pakken jullie dit aan?
Welke afspraken worden er gemaakt?

Alvast bedankt voor je reactie!
Nadine Luyts
administratief medewerker
Sportdienst Brecht

Weergaven: 108

Reacties op vraag/bericht

Nadine, 

Bij dynamo organiseerde men in de periode 2011 opleidingen eventmanagement.

Toon Dooms was lesgever en heeft toen veel info doorgegeven.

Jan

info@jeugdsportnetkdr.be  

Hallo Nadine,

Op onze kennisbank staat een checklist (Nederland) om evenementen veiliger te maken voor sporters. Daar valt ook zeker iets uit te leren.

www.main.cls?surl=search&p=1a770ffe-f3c7-11e4-998d-0c29bfa51a00..." target="_blank">http://isb.colo.ba.be/iguana/www.main.cls?surl=search&p=1a770ffe-f3c7-11e4-998d-0c29bfa51a00...

Deel je zeker jullie checklist als ze finaal is? Bedankt!

Piet

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden