Vragen/berichten van Stijn Van Hoey (15)

vragen/berichten waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Recreatex inderdaad. Wat anders? ;-) "

Stijn Van Hoey heeft 21 Jan gereageerd op Ticketautomaat en volledige automatische toegang

8 21 Jan
Antwoord van Stijn Van Hoey

"Dag SiskaWe hebben inderdaad, zoals veel zwembaden denk ik, een tarief voor kinderen…"

Stijn Van Hoey heeft 15 Jan gereageerd op Ticketautomaat en volledige automatische toegang

8 21 Jan

"Dag Siska Wij werken ook zoveel mogelijk digitaal: tickets kunnen on line of via de…"

Stijn Van Hoey heeft 15 Jan gereageerd op Ticketautomaat en volledige automatische toegang

8 21 Jan

"Volgens de leidraad voor exploitanten mag ik 1 zwemmer per 10m² toelaten. Concreet v…"

Stijn Van Hoey heeft 4 Dec 2020 gereageerd op +13 jarigen faciliteren in clubwerking

5 4 Dec 2020

"De aangepaste leidraad van de zwemfederatie is misschien ook wel nuttige info om mee…"

Stijn Van Hoey heeft 3 Dec 2020 gereageerd op +13 jarigen faciliteren in clubwerking

5 4 Dec 2020

"In Puyenbroeck hebben we de vraag gekregen voor 2 zwemmers. Momenteel draaien de tec…"

Stijn Van Hoey heeft 23 Apr 2020 gereageerd op Topsporters toelaten tijdens Corona?

7 24 Apr 2020
Antwoord van Ronny Cos

"Tijs, ik ga meevolgen, want ook wij geen gehoor meer bij Wattec... (zie mijn post va…"

Stijn Van Hoey heeft 25 Jan 2019 gereageerd op Firma's voor whirlpools & stoombaden

2 12 Mrt 2019
Antwoord van Erwin van Dijk

"Dag Heidi. Wij hebben ons 10 jaar geleden laten overtuigen om een hexagone aan te ko…"

Stijn Van Hoey heeft 12 Okt 2018 gereageerd op Bodemstofzuiger

8 20 Nov 2018
Antwoord van Tijs Robbens

"Dag Andrès Bedankt voor je reactie. Gaan jullie akkoord met een redder/duiker die me…"

Stijn Van Hoey heeft 1 Sept 2017 gereageerd op Regeling toezicht duiker/redder bij duikclubs

4 2 Sept 2017
Antwoord van Andrès Van de Weghe

"Heidi We zijn dit al een tijdje aan het bekijken. Het "huur" voorstel dat wij krege…"

Stijn Van Hoey heeft 15 Feb 2017 gereageerd op Floatfit huren

2 15 Feb 2017
Antwoord van Heidi De Baets

RSS

© 2021   Gemaakt door ISB vzw.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden