Vragen/berichten van Ivan Decroix (29)

vragen/berichten waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Zijn de richtlijnen van de nationale veiligheidsraad al gekend? Ik vind buiten de aa…"

Ivan Decroix heeft 9 Jun gereageerd op Heropstart 1 juli

3 9 Jun
Antwoord van Ivan Decroix

"alle sportaccommodaties in Ieper, inclusief zwembad, blijven open tot nader order. W…"

Ivan Decroix heeft 12 Mrt gereageerd op coronavirus

5 12 Mrt

"Beste Annemie, De kassa van het zwembad is tevens de balie van de sportdienst. Naast…"

Ivan Decroix heeft 11 Mrt gereageerd op Zwembad. Functieprofiel medewerker kassa - D-niveau

2 11 Mrt
Antwoord van Gino Vanthillo

"Jochen, ik heb hiermee evenmin ervaring. Info via de zwemliga? of de klassieke zwemb…"

Ivan Decroix heeft 1 Feb gereageerd op Scheidingsnet tussen waterpolo speelveld en baantjeszwemmers

4 3 Feb
Antwoord van Ben Martens

"Wat laat met mijn antwoord  waarvoor mijn verontschuldigingen, maar in Ieper behoude…"

Ivan Decroix heeft 17 Dec 2019 gereageerd op Omschakeling van D naar C niveau redders

10 22 Jan
Antwoord van Linda Swennen

"Beste Leen, De ticketverkopen van het zwembad verlopen via RCX van Gantner. De cafet…"

Ivan Decroix heeft 5 Dec 2019 gereageerd op Kasregistersysteem

3 9 Dec 2019
Antwoord van Tijs Robbens

"In Ieper worden er enkel jobstudenten ingeschakeld tijdens de schoolvakanties om ons…"

Ivan Decroix heeft 2 Dec 2019 gereageerd op Planning redders

8 2 Dec 2019

"Met wat vertraging. In Ieper hebben we 3 reddersstoelen van Hexagone waarvan 2 lage…"

Ivan Decroix heeft 2 Dec 2019 gereageerd op Leverancier hoge redder stoelen

7 2 Dec 2019

"Andres, Wij moeten doktersattesten aanvaarden , ook van de 'plantrekkers'. Enkel in…"

Ivan Decroix heeft 19 Okt 2019 gereageerd op Redder als toezichter

3 19 Okt 2019

"Siska, In Ieper geven de redders geen zwemles, noch privé, noch in opdracht van de s…"

Ivan Decroix heeft 10 Okt 2019 gereageerd op Vergoeding redders om zwemles te geven

10 8 Nov 2019
Antwoord van Kristof Simoens

RSS

© 2020   Gemaakt door ISB vzw.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden