collega's,
ik heb nog een vraagje: hoe pakken jullie gebruik van materiaal door scholen aan (zwemplankjes, gordels, bandjes, noodles,...)?
Geen materiaal van het zwembad/enkel eigen materiaal? Als jullie materiaal van het zwembad laten gebruiken, ontsmetten jullie dit na elke groep? En hoe?
Ik denk er aan om 2 grote bakken te plaatsen, één met ontsmettingsproduct en één met water om te spoelen. En na elke groep het gebruikte materiaal hierin te onderdompelen en af te spoelen.
Tijs Robbens
Zwembad Olympos
Tags: