Bij ons is er een discussie over het al dan niet bemannen van de kassa van het zwembad.

Vanuit het MAT wordt een voorstel gelanceerd voor een automatische kassa.

Welke zijn jullie ervaringen met een volledige automatisering van de toegangscontrole in een zwembad.

Weergaven: 247

Reacties op vraag/bericht

Ons zwembad in Strombeek-Bever is nu 5 jaar open. Wijzelf werken met een kassier. Voorheen was er ook het plan van een onbemande kassa. Deze automatische kassa werd aangekocht bij opening.

Weliswaar is sociale controle en een aanspreekpunt voor publiek, groepen (o.a. mindervaliden) en scholen altijd nodig geweest.

De onbemande kassa viel vaak in storing, kaarten werden opgeslikt, bandjes blokkeerden. Men had meer werk met het herstellen van die kassa dan dat we er de vruchten (lees: tijdwinst en kostenbesparing) van plukten.

De onbemande kassa wordt vandaag niet meer gebruikt, of echt heel zelden als het te druk zou worden om zo mensen met een abonnement een bandje te laten verkrijgen.

Misschien dat er wel de dag van vandaag betere systemen op de markt zijn dan dat wij toen aankochten....

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden