Beste collega's,
wij werken sinds 2 mei 2022 met een kiosk in de inkomhal waar mensen hun tickets moeten kopen. We hebben geen bemande kassa meer.
We stellen echter vast dat de problemen met deze kiosk en de bijhorende speedgates maar niet opgelost geraken.
Graag verneem ik van jullie (diegene die ook met een kiosk werken) of jullie ook veel problemen hebben.
Misschien kunnen jullie mij een antwoord geven op onderstaande vragen:
Alvast bedankt voor jullie info!
Sportieve groeten,
Siska
Tags:
Zeer geïnteresseerd in de antwoorden, wij gaan een nieuw zwembad bouwen en zit ook met bovenstaande vragen.
mvg,
Mireille Vanoosterhout
Ook wij hebben reeds de nodige problemen ondervonden met onze kiosk.
De tickets die verkocht worden aan de kiosk worden gedrukt op tickets, het papier zit heel vaak vast.
Intussen heeft Gantner al 2 maal een nieuwe printer geplaatst. De laatste printer werd geïnstalleerd net voor de krokusvakantie. Sindsdien geen problemen meer gehad.. Afwachten dus.
Wij verkopen enkel onze duurste tickets aan de kiosk, geen reductietarief.
We hebben nog steeds een bemande kassa, de kiosk wordt voornamelijk gebruikt tijdens ochtend- en middagzwemmen wanneer de kassa niet open is.
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door