Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Beweegbare bodemOns bad wordt dit jaar 50 jaar. We hebben nog steeds een werkende beweegbare bodem die werkt aan de hand van vijzels. Dit systeem wordt nie… Begonnen door Stijn Gyselinck |
1 |
1 Feb 2018 Antwoord van Stefanie Lietaert |
CITYTRAIL door zwembadBeste Ik kreeg na afloop van de citytrail op 9 december 2017 in Lokeren de vraag om in 2018 door het zwembad te mogen lopen. Ik vernam van… Begonnen door Stijn Gyselinck |
5 |
sporten voor bedrijvenCollega's, wij krijgen steeds vaker de vraag van bedrijven welke mogelijkheden (zoals korting) er zijn om hun werknemers aan te bieden om… Begonnen door Tijs Robbens |
4 |
Procedure laden/lossen van zwavelzuur & chloorcollega's De zwavelzuur- en chloortanks van ons zwembad werden van in het zwembadgebouw naar buiten verplaatst. Ik ben op zoek naar een pr… Begonnen door Tom Lantin |
0 | 18 Jan 2018 |
Afspraken pauzes reddersWat zijn bij jullie de afspraken over de pauzes van redders? De achterliggende vraag is voornamelijk welke afspraken er gemaakt worden i.f… Begonnen door Marjolein van Poppel |
2 |
12 Dec 2017 Antwoord van Bert Thijs |
afdekzeil overdekt zwembadCollega's, Er zijn er overdekte zwembaden die 's avonds met een afdekzeil bedekt worden tegen warmte verlies, zoals in Eeklo. Is dit renda… Begonnen door Tijs Robbens |
0 | 13 Nov 2017 |
toegangscontrole zwembadenDag collega'sWij zijn op zoek naar goede voorbeelden van een volledig geautomatiseerde toegangscontrole + kiosk voor ons zwembad. Kassa's e… Begonnen door Winand Vandelaer |
1 |
6 Nov 2017 Antwoord van Heidi De Baets |
vervanging actief koolfilter zwembadCollega's, Ik heb enkele vragen m.b.t. de vervanging van de actief koolfilter ? In het ISB praktijkboek vind ik in eerste instantie geen ve… Begonnen door anne_m |
1 |
9 Okt 2017 Antwoord van Tijs Robbens |
Nieuwe leerlijn zwemmenbeste collega's Sinds de start van het nieuwe schooljaar ben ik aan de slag als sportfunctionaris in Bree. Eén van mijn eerste projecten i… Begonnen door Tom Lantin |
6 |
18 Sept 2017 Antwoord van Andrès Van de Weghe |
Regeling toezicht duiker/redder bij duikclubsCollega's graag had ik geweten hoe jullie het toezicht tijdens duiktrainingen contractueel regelen met de duikclubs? Alvast bedankt Stijn Begonnen door Stijn Van Hoey |
4 |
2 Sept 2017 Antwoord van Andrès Van de Weghe |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door