Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Procedure laden/lossen van zwavelzuur & chloorcollega's De zwavelzuur- en chloortanks van ons zwembad werden van in het zwembadgebouw naar buiten verplaatst. Ik ben op zoek naar een pr… Begonnen door Tom Lantin |
0 | 18 Jan 2018 |
Afspraken pauzes reddersWat zijn bij jullie de afspraken over de pauzes van redders? De achterliggende vraag is voornamelijk welke afspraken er gemaakt worden i.f… Begonnen door Marjolein van Poppel |
2 |
12 Dec 2017 Antwoord van Bert Thijs |
afdekzeil overdekt zwembadCollega's, Er zijn er overdekte zwembaden die 's avonds met een afdekzeil bedekt worden tegen warmte verlies, zoals in Eeklo. Is dit renda… Begonnen door Tijs Robbens |
0 | 13 Nov 2017 |
toegangscontrole zwembadenDag collega'sWij zijn op zoek naar goede voorbeelden van een volledig geautomatiseerde toegangscontrole + kiosk voor ons zwembad. Kassa's e… Begonnen door Winand Vandelaer |
1 |
6 Nov 2017 Antwoord van Heidi De Baets |
vervanging actief koolfilter zwembadCollega's, Ik heb enkele vragen m.b.t. de vervanging van de actief koolfilter ? In het ISB praktijkboek vind ik in eerste instantie geen ve… Begonnen door anne_m |
1 |
9 Okt 2017 Antwoord van Tijs Robbens |
Nieuwe leerlijn zwemmenbeste collega's Sinds de start van het nieuwe schooljaar ben ik aan de slag als sportfunctionaris in Bree. Eén van mijn eerste projecten i… Begonnen door Tom Lantin |
6 |
18 Sept 2017 Antwoord van Andrès Van de Weghe |
Regeling toezicht duiker/redder bij duikclubsCollega's graag had ik geweten hoe jullie het toezicht tijdens duiktrainingen contractueel regelen met de duikclubs? Alvast bedankt Stijn Begonnen door Stijn Van Hoey |
4 |
2 Sept 2017 Antwoord van Andrès Van de Weghe |
Firma's voor renovatie zwembadIn 2018 willen wij ons openluchtzwembad grondig renoveren. Kan er iemand mij coördinaten bezorgen van firma's die hier vertrouwd mee zijn o… Begonnen door Raf Mertens |
0 | 13 Jul 2017 |
DoorloopdoucheBeste collega's Kan iemand helpen? Volgens onderhoudsfirma mag er geen water meer in de voetwaadbak staan in de doorloopdouche? Klopt dit v… Begonnen door Heidi De Baets |
2 |
29 Jun 2017 Antwoord van marc supeley |
Jaarlijks onderhoud zwembadBeste collega's, Graag had van jullie vernomen of jullie jaarlijks sluiten voor een algemeen grondig onderhoud van het zwembad. Graag ook… Begonnen door Verroken Jens |
5 |
29 Jun 2017 Antwoord van marc supeley |
© 2025 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.
Verzorgd door