Collega's, 

ik ben zo vrij om mijn eerder gestelde vraag nog eens te herhalen (met dank aan David voor zijn antwoord!)

wie heeft ervaring met CREAT, de aankoopcentrale van Farys?

Is dit een positieve of negatieve ervaring?

Wij overwegen hen te contacteren ivm het jaarlijks onderhoud van onze voetbalterreinen.

dank bij voorbaat,

Mieke

Weergaven: 53

Reacties op vraag/bericht

Dag Mieke

Wij werken sinds 1 jaar samen met Creat. Voor producten i.v.m. onderhoud/hygiëne/afvalverwerking verloopt dit goed en is prijs/kwaliteitsverhouding/service wat mij betreft goed.

Ook is er éénmalig een demo geweest van kuismachine (met zitfunctie) voor het kuisen van de sporthallen, maar dit was geen succes. Kuismachine werkte niet zoals het moest en liet veel water achter op sportvloer, alsook was materiaal niet hoogwaardig.

Mvg Jens

dankjewel!

Verroken Jens zei:

Dag Mieke

Wij werken sinds 1 jaar samen met Creat. Voor producten i.v.m. onderhoud/hygiëne/afvalverwerking verloopt dit goed en is prijs/kwaliteitsverhouding/service wat mij betreft goed.

Ook is er éénmalig een demo geweest van kuismachine (met zitfunctie) voor het kuisen van de sporthallen, maar dit was geen succes. Kuismachine werkte niet zoals het moest en liet veel water achter op sportvloer, alsook was materiaal niet hoogwaardig.

Mvg Jens

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden