Vragen/berichten van Joris De keersmaecker (74)

vragen/berichten waarop is gereageerd (37) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste collega, De gemeente Puurs-Sint-Amands is sinds 1/1/2019 een fusiegemeente (v…"

Joris De keersmaecker heeft 29 Nov 2021 gereageerd op Vernieuwing subsidiereglement sportverenigngen

2 29 Nov 2021
Antwoord van Joris De keersmaecker

"Beste, Naar aanleiding van de gemeentefusie van Puurs en Sint-Amands tot fusiegemee…"

Joris De keersmaecker heeft 4 Mei 2020 gereageerd op Subsidies 2.0

6 4 Mei 2020
Antwoord van Joris De keersmaecker

"Beste, Ik weet niet of het dit is wat je zoekt? In bijlage vindt u de concessieovere…"

Joris De keersmaecker heeft 29 Mrt 2018 gereageerd op Gebruiksovereenkomsten tussen sportverenigingen en sportdienst

3 29 Mrt 2018
Antwoord van Hanne Neirynck

"Ronny, Onze zaalwachters (toezicht-onderhoud-poetsen) werken enkel nog overdag op we…"

Joris De keersmaecker heeft 20 Apr 2017 gereageerd op verloning weekendzaalwachter

7 21 Apr 2017
Antwoord van Johan De Rocker

"Danny, Al onze sportcentra zijn eigenlijk midden tussen de woningen gelegen. Zie pla…"

Joris De keersmaecker heeft 7 Mrt 2017 gereageerd op sportcentrum in of aanpalend aan een woonwijk

1 7 Mrt 2017
Antwoord van Joris De keersmaecker

"Beste, Wij hebben ook 3 zaalwachters (2,8 VTE) voor onze sporthal en sinds kort staa…"

Joris De keersmaecker heeft 26 Jan 2017 gereageerd op Zaaltoezichters sporthal

4 26 Jan 2017
Antwoord van Joris De keersmaecker

"Stijn, Dat vind ik inderdaad vrij weinig. Zeker als je weet hoeveel belijningsverf,…"

Joris De keersmaecker heeft 12 Dec 2016 gereageerd op Kostprijs gebruik terreinen voetbal + kleedkamers

3 12 Dec 2016
Antwoord van Joris De keersmaecker

"Beste Marnix, Ik ben ook geïnteresseerd in deze materie, maar om een iets andere red…"

Joris De keersmaecker heeft 10 Mrt 2016 gereageerd op wachtvergoeding voor ter beschikking zijn om oproepen alarmen te beantwoorden

5 14 Mrt 2016
Antwoord van Sportdienst SGW

"Michael, Zoals je in mijn antwoord al kon lezen, wordt er geen concessievergoeding g…"

Joris De keersmaecker heeft 28 Jan 2016 gereageerd op Vast bedrag huurovereenkomst voetbalaccommodatie

6 1 Feb 2016
Antwoord van Bart Mullie

"Beste, Wij hebben een concessieovereenkomst afgesloten met onze 3 voetbalclubs (van…"

Joris De keersmaecker heeft 25 Jan 2016 gereageerd op Vast bedrag huurovereenkomst voetbalaccommodatie

6 1 Feb 2016
Antwoord van Bart Mullie

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden