Vragen/berichten van Mieke Vandemeulebroeke (78)

vragen/berichten waarop is gereageerd (32) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo, wij zijn gesloten op alle officiële feestdagen, dus ook op 2 november, op 15…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 17 Nov 2016 gereageerd op Openen op feestdagen

11 14 Dec 2016
Antwoord van Peter Van Baelen

"Hallo Siska, bij ons worden de scheidingswanden samen met de basketunits (hijs- en…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 18 Okt 2016 gereageerd op Keuring scheidingswanden

4 10 Nov 2016
Antwoord van Sas D'Eer

"dat was de firma oil nv uit Adegem  "

Mieke Vandemeulebroeke heeft 24 Aug 2016 gereageerd op renovatie / vernieuwen douches sportzaal

4 24 Aug 2016
Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke

"Hallo Ann, bij de bouw van onze sporthal - 10 jaar geleden - hebben wij gekozen voor…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 24 Aug 2016 gereageerd op renovatie / vernieuwen douches sportzaal

4 24 Aug 2016
Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke

"Hallo Katrien, bij ons gaat reeds een aantal jaren indoorhockey door tijdens de wint…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 5 Jun 2014 gereageerd op Indoor hockey competitie

4 10 Jun 2014
Antwoord van Johan Vijgen

"daar heb ik voorlopig nog geen feedback over gekregen, als ik meer weet, hou ik je o…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 15 Jan 2014 gereageerd op borgstellling gemeente voor sportclub met eigen infrastructuur

6 16 Jan 2014
Antwoord van Katrien Vandessel

"Johan, onze hockeyclub heeft vorig jaar ook de vraag gesteld aan de gemeente om borg…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 15 Jan 2014 gereageerd op borgstellling gemeente voor sportclub met eigen infrastructuur

6 16 Jan 2014
Antwoord van Katrien Vandessel

"Hallo wij werken voor onze keuringen samen met BTV, ze hebben verschillende kantoren…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 23 Okt 2013 gereageerd op nazicht sporttoestellen

2 23 Okt 2013
Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke

"hoi, ook wij gebruiken de bateco-matten, tot ieders tevredenheid! we hebben ook het…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 9 Okt 2013 gereageerd op Tips afdekmatten sportvloer

4 9 Okt 2013
Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke

"Hallo Pieter ik voegde de tarievenlijst van de sporthal toe. De basisscholen van Ron…"

Mieke Vandemeulebroeke heeft 9 Aug 2013 gereageerd op Tarief scholen voor het gebruik van gemeentelijke sporthal

11 12 Aug 2013
Antwoord van Driek ten Haaf

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden