Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Huurprijs/voorwaarden/tegemoetkomingen van GSM-operator voor plaatsen van een zendmast op een sportcentrumCollega's, We kregen de vraag van een GSM-operator (Proximus) voor het plaatsen van een GSM-zendmast op ons sportcentrum. Hierbij zou een b… Begonnen door Joris De keersmaecker |
0 | 20 Sept 2016 |
renovatie / vernieuwen douches sportzaalGoeie middag In 2017 plan ik de douches van de kleedkamers te vernieuwen. Wie heeft dit recent ook gedaan? En welke materialen hebben julli… Begonnen door Ann Soin |
4 |
24 Aug 2016 Antwoord van Mieke Vandemeulebroeke |
tijdelijk gebruik / huur van sportmateriaalBeste, We zijn op zoek naar mogelijkheden voor tijdelijke huur of gebruik van materiaal voor evenement in september: * mobiele shotklokken… Begonnen door Karine Pyl |
0 | 16 Aug 2016 |
Reinigen Bateco MattenHallo, Wij maken al jaren gebruik van Bateco matten om de vloer af te dekken bij evenementen. Deze zijn toe aan een reiniging. Wie kan er… Begonnen door Schetz René |
2 |
16 Aug 2016 Antwoord van Rudy Loos |
Zoektocht naar studiebureau’s die ervaring hebben met de opmaak van een bestek voor een nieuwbouw sporthal met design en build formuleDe gemeente Schilde wil een nieuwe sporthal bouwen. Design en build is een optie die de gemeente sterk overweegt. Enkel hebben we geen erva… Begonnen door Marian Saison |
1 |
12 Aug 2016 Antwoord van Wim Bosschaerts |
aanleg tennisterreinenkan er mij iemand een vb van bestek voor de aanleg van 2 tennisterreinen in gemalen baksteen, afsluiting, drainering en verlichting inbegre… Begonnen door Bart De Keyser |
0 | 10 Aug 2016 |
bepalen huurprijs kunstgrasveldBepalen huurprijs voetbalveld kunstgrasveld. Graag had ik prijzen voor de huur van een voetbalveld vergeleken. Om een beter idee te krijge… Begonnen door Dienst vrije tijd & welzijn |
2 |
29 Jul 2016 Antwoord van Dienst vrije tijd & welzijn |
Firma's mobiele kleedkamers/douchesBeste collega's, Aangezien onze gunningsprocedure voor de renovatie van de sporthal (kleedkamers, douches en sanitair) aansleept en onze ti… Begonnen door Sportdienst Sint-Martens-Latem |
5 |
20 Jul 2016 Antwoord van Lien Van Belle |
Verjaardagsfeestjes in de sporthalWij krijgen af en toe de vraag om een verjaardagsfeestje te organiseren in de sporthal. Tot op heden staan we dit niet toe omdat het ons on… Begonnen door Laure Aerts |
8 |
29 Jun 2016 Antwoord van Schetz René |
Bestek aankoop judomattenBeste collega's, Ik ben op zoek naar een bestek voor de aankoop van een 100 tal judomatten in onze nieuwe gevechtssportzaal. Heeft iemand… Begonnen door Ben Martens |
0 | 10 Jun 2016 |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door