Beheerders sportinfrastructuur forum (476)

← Terug naar Beheerders sportinfrastructuur
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Bescherming scheidsrechtersstoelen volleybal

Weet iemand wat er precies verplicht voorzien dient te worden aan de palen/scheidsrechtersstoel bij volleybal? (onze clubs spelen bij Antwe…

Begonnen door Anouk Doggen

3 15 Jan 2014
Antwoord van Freddy Vandercammen

glazen ballustrade

Heeft er iemand al een volledig glazen ballustrade geplaatst in zijn/haar sporthal? Zo ja, is het mogelijk hiervan enkele foto's te bezorge…

Begonnen door Helena Van Remoortel

6 15 Jan 2014
Antwoord van Freddy Vandercammen

reclamepanelen

Wie laat plaatsing van reclamepanelen voor en door clubs toe? Heeft iemand een dergelijk reglement? Alvast bedankt! Nathalie

Begonnen door nathalie Van osselaer

5 13 Jan 2014
Antwoord van Ronny Cos

Achterlaten bevuilde kleedkamers en sporthallen

Beste   Wij hebben de laatste tijd veel problemen met de manier waarop kleedkamers en sporthallen worden achtergelaten. Onze toezichters pr…

Begonnen door Stijn Gyselinck

3 9 Jan 2014
Antwoord van Matthias Declercq

gladde parket

Collega's, Heeft er iemand een oplossing voor een gladde parketvloer waar dansgroepen op trainen. Bedekken jullie deze met een dansvloer en…

Begonnen door sonja domen

0 7 Jan 2014

contracten verhuur sportaccommodaties aan clubs

We zijn onze contracten voor de buitenaccommodaties kritisch aan het doorlichten en ik ben hiervoor nog op zoek naar informatie. Ik zou gra…

Begonnen door Peter Van Baelen

3 19 Dec 2013
Antwoord van Peter Van Baelen

Periodieke anti-schimmelbehandeling doucheruimtes

In het sportcomplex van de Hogeschool Gent gebruikte men voor de periodieke anti-schimmelbehandeling van de doucheruimtes tot voor kort het…

Begonnen door Tom Verriest

1 16 Dec 2013
Antwoord van Lien Van Belle

Investeringstoelage voor voetbalclub - overeenkomst - Exploitatie van gemeente naar voetbalclub

Beste Collega's, Kan mij iemand een voorbeeld van een contract of overeenkomst mailen ( sport@ingelmunster.be ) betreffende investeringstoe…

Begonnen door Krist Vandesompele

1 12 Dec 2013
Antwoord van Lien Van Belle

baseball

Collega's, wie heeft ervaring (positieve of negatieve) met het beoefenen van baseball binnen in een sporthal? dank voor reactie! groetjes,…

Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke

3 11 Dec 2013
Antwoord van Theo Van der Biest

veilige deuren van sanitair in de sporthal

Beste collega's, Ik zoek goede en veilige deuren voor toiletten in de sporthal. Nu hebben we gewone deuren, die volledig gesloten zijn, en…

Begonnen door sonja domen

0 4 Dec 2013

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden