Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Voor- en nadelen AGBBeste collega's, het gemeentebestuur van Oud-Turnhout installeerde een werkgroep ter voorbereiding van de bouw van een nieuwe sporthal/jeug… Begonnen door Rudy Loos |
14 |
25 Feb 2013 Antwoord van Rudy Loos |
RetributiereglementenBeste collega's, Wij zijn in Niel, met spoed, op zoek naar retributiereglementen voor sportaccommodatie. Zijn er ook gemeentes die bv. sp… Begonnen door Guy De Wachter |
5 |
15 Feb 2013 Antwoord van Marjolein van Poppel |
Intern noodplanCollega's Kan iemand mij helpen aan een voorbeeld van een intern noodplan voor sportinfrastructuren? Je mag deze eventueel mailen naar ka… Begonnen door Katrien Vandessel |
3 |
13 Feb 2013 Antwoord van Joris De keersmaecker |
sporthalvloerhoe krijg ik haarlak van de polyurethaan sportvloer???? Begonnen door Wouter Heeren |
1 |
12 Feb 2013 Antwoord van Piet Van der Sypt |
signalisatieborden zwembad sporthal bevestigenBeste handige collega, Hier een praktische vraag. De signalisatieborden zijn toegekomen, leuk en bruikbaar maar ik ben op zoek naar goede b… Begonnen door sonja domen |
5 |
28 Jan 2013 Antwoord van sonja domen |
reinigen muren squashcourtsHallo iedereen, Het sportcentrum Breeven te Bornem heeft 2 squashcourts. Wij zouden graag de muren hiervan laten reinigen/herstellen. Hee… Begonnen door De bruyn Frank |
3 |
14 Jan 2013 Antwoord van Johan Van Dijcke |
retributie zaaldeel in de gemeentelijke sporthalWat betaalt een (sport)vereniging standaard voor 1 uur sporten op 1 zaaldeel in de gemeentelijke sporthal? Geldt dit tarief ook voor indiv… Begonnen door Eveline Van Passel |
23 |
27 Nov 2012 Antwoord van Eveline Van Passel |
installatie afspuitstand MTB-routeHoi ik wil hier een fiets-afspuitstand aan onze startplaats MTB-route installeren in 2013. Wie kent iemand dat mij hierbij kan helpen? In e… Begonnen door Tom Harding |
6 |
23 Nov 2012 Antwoord van Tom Harding |
grascheques/concessievergoeding voetbalclubs1. Grascheques Wie reikt grascheques uit aan voetbalclubs? Zo ja, voor welk bedrag per terrein? Gelden deze cheques zowel voor het jaarlij… Begonnen door Eveline Van Passel |
5 |
23 Nov 2012 Antwoord van Eveline Van Passel |
kostprijs grasmattenHallo allemaal, Heeft er iemand enig idee wat aanleg van grasmatten voor een voetbalveld kost? Per m²? Grondwerken zijn al uitgevoerd, dus… Begonnen door Tom Severijns |
0 | 21 Nov 2012 |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door