Vragen/berichten van Winand Vandelaer (9)

vragen/berichten waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Wij hebben jaren geleden een investeringsplan opgemaakt voor de voetbalclubs waarbij…"

Winand Vandelaer heeft 7 Aug 2013 gereageerd op Fusie voetbalclubs... Ja of nee?

12 4 Sept 2013
Antwoord van Annemie Janssens

"beste, Naar mijn mening zit je hier met het gemeentedecreet m.n. zal de vzw moeten o…"

Winand Vandelaer heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op terbeschikking stellen personeel vzw

6 18 Apr 2013
Antwoord van Tom Severijns

"http://www.indoorpetanque.com/debaan.html   via deze link kom je bij de leverancier…"

Winand Vandelaer heeft 12 Jun 2012 gereageerd op indoor petanquebanen

5 18 Jun 2012
Antwoord van Jessie Verbeiren

"Hier zie je een afbeelding, wij zijn er tevreden over in Bilzen en hebben er juist e…"

Winand Vandelaer heeft 12 Jun 2012 gereageerd op indoor petanquebanen

5 18 Jun 2012
Antwoord van Jessie Verbeiren

"Wim, Klopt;  Er zou eenvormigheid moeten komen, want ook ik zit op deze scharnierlee…"

Winand Vandelaer heeft 2 Mei 2012 gereageerd op Langer werken-senioren-sportelen

4 8 Mei 2012
Antwoord van Wim Boonen

"Beste, de voetballers gebruiken de kleedkamers maar occacioneel, de schoenen worden…"

Winand Vandelaer heeft 6 Mrt 2012 gereageerd op gebruik van kleedkamers in sporthal door voetbalploegen:voetbalschoenen uit : ja of neen?

13 14 Mrt 2012
Antwoord van Frank Malisse

"Dit zou naar mijn mening ook een deontologische flater zijn van de schepen. De sport…"

Winand Vandelaer heeft 8 Feb 2012 gereageerd op sportraad en volmacht op rekening sportraad

8 9 Feb 2012
Antwoord van Tom Harding

"Beste, Ik zou opteren voor 2 cafetaria's of een cafetaria in 2 delen: 1 binnensport…"

Winand Vandelaer heeft 3 Jan 2012 gereageerd op Cafetaria voor zowel binnen- als buitensporters

5 2 Feb 2012
Antwoord van Stefanie Deburchgrave

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden