Collega's

ik ben zop zoek naar een sjabloon voor de opmaak van het budget 2013: gedetailleerd overzicht uitgavenposten, rekening 2012, ... moeten er in staan.  In Duffel doet ieder zijn ding met excel... hoe doen jullie dat?  groeten  Ronny

Weergaven: 259

Reacties op vraag/bericht

Dag Ronny

Ik stuur jou rechtstreeks een excel toe van het budget 2013 van de gemeente en van het AGB.  Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groeten

Marc

Ronny,

Wij doen dat hier ook gewoon in excell. Mogelijk dat dit wel wijzigt ifv BBC.

groet

Tom

Hallo Ronny,

ons gemeentebestuur heeft hiervoor dit jaar een nieuw programma aangekocht (van Cipal - Olympus). Alle diensten van onze gemeente moeten dus vanaf dit jaar gebruik maken van dit programma (ipv de eigen excellekes) en de uitgaven dienen dan ook telkens gekoppeld te worden aan acties en doelstellingen (voorbereiding op de nieuwe BBC regeling...). Een hele aanpassing, maar hopelijk wel een meerwaarde naar de toekomst toe.

Wordt vervolgd...

Gr

Rika 

Rika

merci!!!  zijn jullie al bezig met BBC of zijn jullie in een voorbereidende fase?  groeten

Ronny

Rika Rits zei:

Hallo Ronny,

ons gemeentebestuur heeft hiervoor dit jaar een nieuw programma aangekocht (van Cipal - Olympus). Alle diensten van onze gemeente moeten dus vanaf dit jaar gebruik maken van dit programma (ipv de eigen excellekes) en de uitgaven dienen dan ook telkens gekoppeld te worden aan acties en doelstellingen (voorbereiding op de nieuwe BBC regeling...). Een hele aanpassing, maar hopelijk wel een meerwaarde naar de toekomst toe.

Wordt vervolgd...

Gr

Rika 

Hey Ronny,

Dit jaar is een soort 'testjaar' als voorbereiding op de BBC...
Maar we maken al actief gebruik van het nieuwe programma. Alle gemeentelijke  doelstellingen, acties en budgetten voor 2013 werden aan elkaar gekoppeld. Ook zouden vanaf 2013 alle betalingsaanvragen (bestelbonnen) via dat systeem moeten verlopen. En op deze manier zou het ook eenvoudiger zijn om je eigen budgetten van dichter bij op te volgen. Voor 2012 loopt alles nog via de financiële dienst.

Maar ter voorbereiding van 2013 hebben we dus nu reeds alle budgetten, uitgaven, begroting 2013, doelstellingen... etc, moeten ingeven.

Ronny Cos zei:

Rika

merci!!!  zijn jullie al bezig met BBC of zijn jullie in een voorbereidende fase?  groeten

Ronny

Rika Rits zei:

Hallo Ronny,

ons gemeentebestuur heeft hiervoor dit jaar een nieuw programma aangekocht (van Cipal - Olympus). Alle diensten van onze gemeente moeten dus vanaf dit jaar gebruik maken van dit programma (ipv de eigen excellekes) en de uitgaven dienen dan ook telkens gekoppeld te worden aan acties en doelstellingen (voorbereiding op de nieuwe BBC regeling...). Een hele aanpassing, maar hopelijk wel een meerwaarde naar de toekomst toe.

Wordt vervolgd...

Gr

Rika 

Ronny,

Wij beschikken over het programma New Horizon client. Alle diensten dienden dit vanaf vorig jaar te gebruiken voor de gewone dienst, vanaf nu ook voor de buitengewone dienst. Alle bestelbonadministratie, facturatie, raadpleging van grootboekfiches enz... gebeuren ook via dit programma. 

Vanaf 2014 zal dit ook allemaal gekoppeld worden aan het BBC verhaal.

IK heb nog wel een paar excellekes, die wij voorlopig gebruiken voor de bespreking van het budget en de begrotingswijzigingen met de schepen van sport en het departementshoofd.

Ik stuur ze door.

msg

Dirk

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden