Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
vacature zaalwachterBeste, Wegens een vroegtijdige beëindiging van mijn contract ben ik op zoek naar een sporthal waar ze nog een zaalwachter zoeken. Hebben j… Begonnen door Vicky Verlinden |
0 | 3 Nov 2017 |
Projectsubsidies sportOm het extern aanbod aan start to-lessen, multi move-lessen en lessen waarbij ouder en kind op samen of op hetzelfde tijdstip aan sport kun… Begonnen door Kaat Van Cauwenbergh |
0 | 25 Okt 2017 |
maaltijden tijdens sportkampen - doelgroep 8-14jarigenBeste, in het kader van de opleiding professionele bachelor voeding-en dieetkunde moet ik een taak maken rond het thema 'gezonde voeding op… Begonnen door Van Vynckt Inge |
0 | 13 Okt 2017 |
LED verlichting voor badmintonHoi collega's, Wie kan mij tips geven hoe de ledverlichting dient opgehangen te worden voor badminton. ? Er zou meer verblinding zijn van… Begonnen door Chantal Bylemans |
0 | 12 Okt 2017 |
reglementering rond toestaan van manifestaties en optredens in de sporthalBeste Collega's, Onze vaste sporters moeten regelmatig hun trainingen afstaan op donderdag- en vrijdagavond omwille van manifestaties z… Begonnen door Chantal Bylemans |
3 |
25 Sept 2017 Antwoord van Chantal Bylemans |
Nieuwe leerlijn zwemmenbeste collega's Sinds de start van het nieuwe schooljaar ben ik aan de slag als sportfunctionaris in Bree. Eén van mijn eerste projecten i… Begonnen door Tom Lantin |
1 |
14 Sept 2017 Antwoord van Tom Lantin |
gebruik parking sportpark door niet-sportersOns geplande sportpark grenst aan diverse industriesites waarvan de werknemers in ploegen werken. Wij vermoeden dat de voorziene parking we… Begonnen door Eveline Van Passel |
2 |
30 Aug 2017 Antwoord van Eveline Van Passel |
Op zoek naar inspiratieDag collega's, Wij zijn op zoek naar inspiratie voor de nieuwe outfit voor onze technische assistenten vrije tijd. Twee van hen staan voor… Begonnen door Bieke Van Gils |
0 | 23 Aug 2017 |
Online verwerken subsidiesHallo collega's, Kennen jullie programma's voor het online verwerken van subsidie-aanvragen? Ik zocht en vond al SUBSIDIO. Zijn er zo nog p… Begonnen door Rika Rits |
0 | 23 Aug 2017 |
gratis elektrische fiets voor personeelBeste, om het personeel van de gemeente Kasterlee te stimuleren om minder met de auto en meer met de fiets naar het werk te komen willen w… Begonnen door Ben Martens |
3 |
10 Aug 2017 Antwoord van Jasmien Van Damme |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door