Diensthoofden sport/sportfunctionarissen forum (410)

← Terug naar Diensthoofden sport/sportfunctionarissen
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Bestek verlichtingspalen en armaturen LED-verlichting sportvelden voetbal en hockey

Collega's, Wie heeft er een relighting gedaan van zijn voetbalvelden / hockeyvelden naar LED-verlichting. Ik ben op zoek naar een goed bes…

Begonnen door Inge De Braekeleer

2 21 Jun 2017
Antwoord van Peter Van Baelen

gebruik turnzaal en materiaal door verenigingen/ scholen

De turnzalen van de gemeentelijke basisscholen worden naschools gebruikt door turnverenigingen. De verenigingen kopen zelf hun turntoestell…

Begonnen door Hilde De Meyer

1 8 Jun 2017
Antwoord van Johan Van Dijcke

Verhuur AED

Collega's Heeft er iemand een reglement liggen rond verhuur van AED toestellen? Wij gaan twee mobiele AED toestellen aankopen die wij gaan…

Begonnen door Bart Van Dijck

1 22 Mei 2017
Antwoord van Hanne Neirynck

Synchro lokaal bevolkingsregister en database Recreatex

Collega's Wij gebruiken al vele jaren Recreatex (RCX) voor het bijhouden van inschrijvingen, reservaties, energiesturing, .... Tot voor en…

Begonnen door Frank Malisse

2 19 Mei 2017
Antwoord van sylvie anzempamber

Alternatieven voor Rode of Vlaamse Kruis

Collega's, Kennen jullie alternatieven van het Rode en Vlaamse Kruis voor medische posten/hulp op een organisatie? Bedankt. Tim De Tant

Begonnen door Tim De Tant

1 18 Mei 2017
Antwoord van Tom Harding

huurtarieven outdoor tennisterreinen

collega's ik zoek recente prijsinfo voor het verhuren van outdoor tennisterreinen ( clay )  alvast bedankt Herwig

Begonnen door Bart De Keyser

2 18 Mei 2017
Antwoord van Dany Geysels

Outdoor fitness

Hallo iedereen Ik ben op zoek naar een RIO "outdoor fitness" Iemand een voorbeeld? Alvast bedankt

Begonnen door Herman Vleminckx-Huybens

0 17 Mei 2017

Verlichting voetbalterrein

Collega's Het bestuur wil laten onderzoeken wat de aanleg van een  "duurzame" verlichting van een voetbalterrein zou kosten. Mijn info tot…

Begonnen door Herman Vleminckx-Huybens

6 16 Mei 2017
Antwoord van Herman Vleminckx-Huybens

Database beheer contactgegevens verenigingen

Wie kan mij tips geven van programma's of software voor het beheer van de contactgegevens van jullie verenigingen? Hoe pakken jullie dat aa…

Begonnen door Rika Rits

4 28 Apr 2017
Antwoord van Rudy Loos

Calisthenics

Beste collega's, - Heeft iemand een bestek voor het plaatsen van een Calisthenics-park (street work out)? Zou super handig zijn! - Diegene…

Begonnen door Bieke Van Gils

0 21 Apr 2017

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden