Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Bestek verlichtingspalen en armaturen LED-verlichting sportvelden voetbal en hockeyCollega's, Wie heeft er een relighting gedaan van zijn voetbalvelden / hockeyvelden naar LED-verlichting. Ik ben op zoek naar een goed bes… Begonnen door Inge De Braekeleer |
2 |
21 Jun 2017 Antwoord van Peter Van Baelen |
gebruik turnzaal en materiaal door verenigingen/ scholenDe turnzalen van de gemeentelijke basisscholen worden naschools gebruikt door turnverenigingen. De verenigingen kopen zelf hun turntoestell… Begonnen door Hilde De Meyer |
1 |
8 Jun 2017 Antwoord van Johan Van Dijcke |
Verhuur AEDCollega's Heeft er iemand een reglement liggen rond verhuur van AED toestellen? Wij gaan twee mobiele AED toestellen aankopen die wij gaan… Begonnen door Bart Van Dijck |
1 |
22 Mei 2017 Antwoord van Hanne Neirynck |
Synchro lokaal bevolkingsregister en database RecreatexCollega's Wij gebruiken al vele jaren Recreatex (RCX) voor het bijhouden van inschrijvingen, reservaties, energiesturing, .... Tot voor en… Begonnen door Frank Malisse |
2 |
19 Mei 2017 Antwoord van sylvie anzempamber |
Alternatieven voor Rode of Vlaamse KruisCollega's, Kennen jullie alternatieven van het Rode en Vlaamse Kruis voor medische posten/hulp op een organisatie? Bedankt. Tim De Tant Begonnen door Tim De Tant |
1 |
18 Mei 2017 Antwoord van Tom Harding |
huurtarieven outdoor tennisterreinencollega's ik zoek recente prijsinfo voor het verhuren van outdoor tennisterreinen ( clay ) alvast bedankt Herwig Begonnen door Bart De Keyser |
2 |
18 Mei 2017 Antwoord van Dany Geysels |
Outdoor fitnessHallo iedereen Ik ben op zoek naar een RIO "outdoor fitness" Iemand een voorbeeld? Alvast bedankt Begonnen door Herman Vleminckx-Huybens |
0 | 17 Mei 2017 |
Verlichting voetbalterreinCollega's Het bestuur wil laten onderzoeken wat de aanleg van een "duurzame" verlichting van een voetbalterrein zou kosten. Mijn info tot… Begonnen door Herman Vleminckx-Huybens |
6 |
16 Mei 2017 Antwoord van Herman Vleminckx-Huybens |
Database beheer contactgegevens verenigingenWie kan mij tips geven van programma's of software voor het beheer van de contactgegevens van jullie verenigingen? Hoe pakken jullie dat aa… Begonnen door Rika Rits |
4 |
28 Apr 2017 Antwoord van Rudy Loos |
CalisthenicsBeste collega's, - Heeft iemand een bestek voor het plaatsen van een Calisthenics-park (street work out)? Zou super handig zijn! - Diegene… Begonnen door Bieke Van Gils |
0 | 21 Apr 2017 |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door