Diensthoofden sport/sportfunctionarissen forum (410)

← Terug naar Diensthoofden sport/sportfunctionarissen
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

fit-o-meter

wie plaatste onlangs een fit-o-meter en deelt met ons (rand)voorwaarden voor inplanting en installatie? hoe lang is een circuit bij voorkeu…

Begonnen door Eveline Van Passel

1 9 Feb 2017
Antwoord van Jord Vandenhoudt

Automatische verwerking subsdieaanvraag adhv Google Forms en excel

Collega's Wij hebben verleden jaar ons subsidiereglement aangepast en willen meteen ook de verwerking van de door de clubs ingevulde gegeve…

Begonnen door Frank Malisse

0 9 Feb 2017

Projecten ter ondersteuning van sportverenigingen

Collega's, Met het budget van de sportraad ben ik op zoek naar activiteiten/ideeën ter ondersteuning van de sportverenigingen. De moeilijk…

Begonnen door Tim De Tant

1 2 Feb 2017
Antwoord van Griet Bonamie

tijdelijke belijning kunstgras

collega's heeft er iemand een tip voor het plaatsen van tijdelijke belijning op kunstgrasvoetbalterreinen? alvast bedankt Herwig

Begonnen door Bart De Keyser

0 30 Jan 2017

erkenning 'sportvereniging'

Beste collega’s   Ik had graag jullie advies eens ingewonnen omtrent erkenning van sportverenigingen. Wat verstaan jullie onder een sportve…

Begonnen door Katrien Meeus

3 27 Jan 2017
Antwoord van Bart Mullie

Zaaltoezichters sporthal

Collega's, Momenteel werken wij in onze sporthal met 3 personeelsleden die instaan voor het onderhoud en toezicht. Zij werken met daguren,…

Begonnen door Bieke Van Gils

4 26 Jan 2017
Antwoord van Joris De keersmaecker

erfpachtregeling voetbalinfrastructuur met investeringssubsidie

Onze gemeente wenst een erfpachtregeling uit te werken voor nieuwe voetbalinfrastructuur. De club zou een investeringssubsidie (er is geen…

Begonnen door Katrien Meeus

0 26 Jan 2017

procesfiche verstrekken infrastructuur

ik ben op zoek naar een procesfiche voor het verstrekken van infrastructuur je kan me ook bereiken via mail eveline.vanpassel@puurs.be

Begonnen door Eveline Van Passel

0 19 Jan 2017

Recreatex- formulier ziekenkas

Dag collega's, Wij zoeken een eenvoudigere manier om een deelnemer aan een activiteit, zoals aan een lessenreeks, te koppelen aan het bewij…

Begonnen door Wim Boonen

5 17 Jan 2017
Antwoord van Frank Malisse

projectsubsidie sportinfrastructuur voor lokale sportclubs

collega's ik zoek een subsidiereglement voor het toekennen van een projectsubsidie voor renovatie van sportinfrastructuur van lokale sportc…

Begonnen door Bart De Keyser

3 6 Jan 2017
Antwoord van Elke Buelens

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden