Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
fit-o-meterwie plaatste onlangs een fit-o-meter en deelt met ons (rand)voorwaarden voor inplanting en installatie? hoe lang is een circuit bij voorkeu… Begonnen door Eveline Van Passel |
1 |
9 Feb 2017 Antwoord van Jord Vandenhoudt |
Automatische verwerking subsdieaanvraag adhv Google Forms en excelCollega's Wij hebben verleden jaar ons subsidiereglement aangepast en willen meteen ook de verwerking van de door de clubs ingevulde gegeve… Begonnen door Frank Malisse |
0 | 9 Feb 2017 |
Projecten ter ondersteuning van sportverenigingenCollega's, Met het budget van de sportraad ben ik op zoek naar activiteiten/ideeën ter ondersteuning van de sportverenigingen. De moeilijk… Begonnen door Tim De Tant |
1 |
2 Feb 2017 Antwoord van Griet Bonamie |
tijdelijke belijning kunstgrascollega's heeft er iemand een tip voor het plaatsen van tijdelijke belijning op kunstgrasvoetbalterreinen? alvast bedankt Herwig Begonnen door Bart De Keyser |
0 | 30 Jan 2017 |
erkenning 'sportvereniging'Beste collega’s Ik had graag jullie advies eens ingewonnen omtrent erkenning van sportverenigingen. Wat verstaan jullie onder een sportve… Begonnen door Katrien Meeus |
3 |
27 Jan 2017 Antwoord van Bart Mullie |
Zaaltoezichters sporthalCollega's, Momenteel werken wij in onze sporthal met 3 personeelsleden die instaan voor het onderhoud en toezicht. Zij werken met daguren,… Begonnen door Bieke Van Gils |
4 |
26 Jan 2017 Antwoord van Joris De keersmaecker |
erfpachtregeling voetbalinfrastructuur met investeringssubsidieOnze gemeente wenst een erfpachtregeling uit te werken voor nieuwe voetbalinfrastructuur. De club zou een investeringssubsidie (er is geen… Begonnen door Katrien Meeus |
0 | 26 Jan 2017 |
procesfiche verstrekken infrastructuurik ben op zoek naar een procesfiche voor het verstrekken van infrastructuur je kan me ook bereiken via mail eveline.vanpassel@puurs.be Begonnen door Eveline Van Passel |
0 | 19 Jan 2017 |
Recreatex- formulier ziekenkasDag collega's, Wij zoeken een eenvoudigere manier om een deelnemer aan een activiteit, zoals aan een lessenreeks, te koppelen aan het bewij… Begonnen door Wim Boonen |
5 |
17 Jan 2017 Antwoord van Frank Malisse |
projectsubsidie sportinfrastructuur voor lokale sportclubscollega's ik zoek een subsidiereglement voor het toekennen van een projectsubsidie voor renovatie van sportinfrastructuur van lokale sportc… Begonnen door Bart De Keyser |
3 |
6 Jan 2017 Antwoord van Elke Buelens |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door