Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Evaluatie EVA'svzw Sportbeheer EVA De Pinte staat in voor alle gemeentelijke sportpromotie in De Pinte. Deze EVA werd begin vorige legislatuur opgericht e… Begonnen door Frederik Maes |
3 |
17 Okt 2019 Antwoord van sylvie anzempamber |
klimroutes bouwenHallo collega's, We hebben in Ronse een klimzaal, 11,20m hoog, met 15 touwen en een 30-tal klimroutes. Ik zou graag wat meer info ontvange… Begonnen door Filip Neuville |
0 | 9 Okt 2019 |
Delegatie retributie naar de dienst?Dag collega’s, We zijn volop bezig met het evalueren en opnieuw opmaken van onze retributiereglementen. Voor de retributies van het eigen… Begonnen door Rika Rits |
3 |
1 Okt 2019 Antwoord van Rudy Loos |
Groepsaankoop opstartenBeste collega's, zijn er onder jullie die ooit al eens een groepsaankoop hebben ingericht/opgestart? Zo ja, kan er mij iemand tips geven ov… Begonnen door Siska George |
0 | 23 Sept 2019 |
BK WielrennenBeste Collega's Onze gemeente wil zijn kandidatuur indienen om het BK wielrennen in 2026 te organiseren. Omdat al heel wat gemeenten het BK… Begonnen door Elke Buelens |
0 | 13 Sept 2019 |
Geluidshinder in sporthal beperken door scherm/net/... tussen de sportveldenDag sportcollega's,De gebruikers in onze sporthal ondervinden wel eens geluidshinder van elkaar (zeker door groepslessen met muziek). Welke… Begonnen door Anouk Lebrun |
0 | 26 Aug 2019 |
Geluidsarme ballenvangersZijn er collega's die ervaring hebben met geluidsarme ballenvangers? Wij zijn op zoek naar een budgetvriendelijk alternatief voor de houten… Begonnen door Sabine Beckers |
0 | 26 Aug 2019 |
water- en onkruidbeheer gemeentelijk voetbalterreinBeste collegae, Ons gemeentelijk voetbalveld begint er al opnieuw uit te zien als een gemeentelijk patattenveld... De reden volgens ons is… Begonnen door Rudy Loos |
7 |
17 Jul 2019 Antwoord van Dirk Covemaeker |
Dringende oproep betreffende turnzaalCollega's, Ik ben dringend op zoek naar voorbeelden van wie er recentelijke een nieuwe turnzaal heeft gebouwd met een grote van om en bij… Begonnen door Wim Bosschaerts |
4 |
7 Jun 2019 Antwoord van Hanne Neirynck |
bestek voor opensturingssysteem sporthallenBeste collega's Zijn er die mij kunnen helpen met een bestek voor een opensturingssysteem voor sporthallen. Zou handig zijn om een voorbeel… Begonnen door Elke Buelens |
1 |
10 Mei 2019 Antwoord van sylvie anzempamber |
© 2025 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.
Verzorgd door