Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
elektronische tijdsopnameCollega's, jaarlijks organiseren wij een scholenloop tijdens de schooluren (telkens op dinsdagnamiddag). Het betreft hier alle scholen uit… Begonnen door Johan Permentier |
3 |
5 Okt 2016 Antwoord van Bart Mullie |
vloer rolschaatsenBeste collega's, ik ben op zoek naar een ondergrond om op te rolschaatsen tijdens autovrije zondag. Wegens mogelijke schade aan de rolschaa… Begonnen door Robrecht Vanwynsberghe |
1 |
3 Jun 2016 Antwoord van David Nassen |
Schoolsportdagen i.s.m. externe organisatieIn juni organiseren wij twee schoolsportdagen voor het 1ste leerjaar tijdens de schooluren. Vorige jaar hebben we dit als Sportdienst zelf… Begonnen door Liesl Van Hoeij |
5 |
3 Jun 2016 Antwoord van Caroline Cleirbaut |
VormingenHallo, Ik ben opzoek naar een leuk en interessant thema voor een vorming voor jeugdtrainers. Heeft er iemand goeie voorbeelden? Groeten So… Begonnen door Senaeve Sofie |
3 |
24 Mrt 2016 Antwoord van Tom Harding |
sumoworstelenIk ben op zoek naar 2 pakken voor sumoworstelen om aan een goede prijs te huren voor een kampactiviteit. Iemand suggesties? Begonnen door Charlot De Flou |
0 | 9 Mrt 2016 |
EvaluatieformulierBeste, Ik ben stagair bij de sportdienst van Laarne. In functie van mijn stage onderzoek ik hoe sportdiensten hun monitoren evalueren en o… Begonnen door Miguel Buyle |
1 |
24 Feb 2016 Antwoord van Marjan Van Ingelgem |
SNS pas voor seniorenDag collega's, Op onze ouderenadviesraad is vraag naar een soort SNSpas voor senioren waarbij senioren kunnen 'proeven' van de verschillen… Begonnen door Annemie Janssens |
2 |
9 Feb 2016 Antwoord van Annemie Janssens |
Promotie Ik word Basketter: Vlaamse BasketballigaBeste sportpromotors, Via deze weg wil ik jullie graag voorstellen: De 'Ik word Basketter'-uitdagingen! Onze federatie heeft een kindvrien… Begonnen door Wim Serneels |
0 | 4 Feb 2016 |
tijdsregistratie loopwedstrijdenEr staat me iets van bij dat het ooit hier al een onderwerp/vraag was maar ik vind het niet terug. Ik ben op zoek naar handige tijdsregist… Begonnen door Tom Harding |
6 |
4 Feb 2016 Antwoord van Tom Harding |
InschrijvingssoftwareHallo, Ik ben op zoek naar (goede) voorbeelden van inschrijvingssoftware voor de verwerking van inschrijvingen lessenreeksen, sportkampen,… Begonnen door Jonas Vanhelmont |
4 |
27 Jan 2016 Antwoord van Wilfried Marien |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door