Sportpromotoren forum (105)

← Terug naar Sportpromotoren
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

elektronische tijdsopname

Collega's, jaarlijks organiseren wij een scholenloop tijdens de schooluren (telkens op dinsdagnamiddag). Het betreft hier alle scholen uit…

Begonnen door Johan Permentier

3 5 Okt 2016
Antwoord van Bart Mullie

vloer rolschaatsen

Beste collega's, ik ben op zoek naar een ondergrond om op te rolschaatsen tijdens autovrije zondag. Wegens mogelijke schade aan de rolschaa…

Begonnen door Robrecht Vanwynsberghe

1 3 Jun 2016
Antwoord van David Nassen

Schoolsportdagen i.s.m. externe organisatie

In juni organiseren wij twee schoolsportdagen voor het 1ste leerjaar tijdens de schooluren. Vorige jaar hebben we dit als Sportdienst zelf…

Begonnen door Liesl Van Hoeij

5 3 Jun 2016
Antwoord van Caroline Cleirbaut

Vormingen

Hallo, Ik ben opzoek naar een leuk en interessant thema voor een vorming voor jeugdtrainers. Heeft er iemand goeie voorbeelden? Groeten So…

Begonnen door Senaeve Sofie

3 24 Mrt 2016
Antwoord van Tom Harding

sumoworstelen

Ik ben op zoek naar 2 pakken voor sumoworstelen om aan een goede prijs te huren voor een kampactiviteit.  Iemand suggesties?

Begonnen door Charlot De Flou

0 9 Mrt 2016

Evaluatieformulier

Beste, Ik ben stagair bij de sportdienst van Laarne. In functie van mijn stage onderzoek ik hoe sportdiensten hun monitoren evalueren en o…

Begonnen door Miguel Buyle

1 24 Feb 2016
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

SNS pas voor senioren

Dag collega's, Op onze ouderenadviesraad is vraag naar een soort SNSpas voor senioren waarbij senioren kunnen 'proeven' van de verschillen…

Begonnen door Annemie Janssens

2 9 Feb 2016
Antwoord van Annemie Janssens

Promotie Ik word Basketter: Vlaamse Basketballiga

Beste sportpromotors, Via deze weg wil ik jullie graag voorstellen: De 'Ik word Basketter'-uitdagingen! Onze federatie heeft een kindvrien…

Begonnen door Wim Serneels

0 4 Feb 2016

tijdsregistratie loopwedstrijden

Er staat me iets van bij dat het ooit hier al een onderwerp/vraag was maar ik vind het niet terug. Ik ben op zoek naar handige tijdsregist…

Begonnen door Tom Harding

6 4 Feb 2016
Antwoord van Tom Harding

Inschrijvingssoftware

Hallo, Ik ben op zoek naar (goede) voorbeelden van inschrijvingssoftware voor de verwerking van inschrijvingen lessenreeksen, sportkampen,…

Begonnen door Jonas Vanhelmont

4 27 Jan 2016
Antwoord van Wilfried Marien

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden