Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Ontsmetten en schoonmaken tegelijkertijd of met hetzelfde product?Beste, Wij hebben de laatste tijd nogal wat problemen met een gladde plage. Zeker als wij 2x/week ontsmetten, is de plage heel glad en zijn… Begonnen door Siska George |
3 |
12 Mrt 2019 Antwoord van Erwin van Dijk |
Firma's voor whirlpools & stoombadenBeste collega's, wij hebben al een hele tijd problemen met onze whirlpools. Deze zijn van '92 en beginnen langzaam aan hun leeftijd te heb… Begonnen door Tijs Robbens |
2 |
12 Mrt 2019 Antwoord van Erwin van Dijk |
filmvertoning in het zwembadCollega's, Wij zouden heel graag in het zwembad van Arendonk een filmvertoning organiseren. Wie kan mij helpen met een leverancier die het… Begonnen door Linda Swennen |
3 |
19 Feb 2019 Antwoord van Andrès Van de Weghe |
drenkelingensysteemIs er in jullie zwembad een drenkelingensysteem aanwezig? Of ken je een zwembad waar zo'n systeem momenteel aanwezig is? Alvast bedankt! Si… Begonnen door Sieska Avijn |
2 |
18 Feb 2019 Antwoord van anne_m |
wetgeving webcamCollega's, wie heeft er grondige kennis van de wetgeving (GDPR) ivm het gebruikt van live beelden, via bv een webcam? Wij zouden livebeel… Begonnen door Tijs Robbens |
0 | 28 Jan 2019 |
Afwegingskader beheersvormen sportinfrastructuurCollega's, In het ISB-opleidingsaanbod wordt de workshop "Afwegingskader beheersvormen sportinfrastructuur" aangeboden. AGB, PPS, gemeent… Begonnen door Tieleman Michiel |
0 | 25 Jan 2019 |
poetsen vloeren kleedruimtenCollega's, Onlangs hebben wij een renovatie gehad van de kleedruimten in het zwembad te Arendonk. Het poetspersoneel poetst regelmatig met… Begonnen door Linda Swennen |
5 |
22 Jan 2019 Antwoord van Linda Swennen |
Tarief mindervaliden en begeleiderCollega's, Wie heeft er van jullie zwembaden een mindervaliden tarief, en wat zijn de voorwaarden om hiervan te genieten? En hoe gebeurt d… Begonnen door Tijs Robbens |
2 |
18 Jan 2019 Antwoord van Tijs Robbens |
leverancier stoomcabineCollega Onze stoomcabines worden gerenoveerd. We zijn op zoek naar verschillende leveranciers om uit een ruim aanbod te kunnen kiezen. Via… Begonnen door Stijn Van Hoey |
1 |
15 Jan 2019 Antwoord van Andrès Van de Weghe |
Zandfilter onderhoudenBeste forumleden,graag wil ik me even voorstellen. Ik ben Patrick Vanmeenen, lid van de IJsberen Boom. Wij zwemmen (gans het jaar door) in… Begonnen door Vanmeenen Patrick |
5 |
27 Nov 2018 Antwoord van Dries Huygelen |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door