Beheerders zwembaden forum (287)

← Terug naar Beheerders zwembaden
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Ontsmetten en schoonmaken tegelijkertijd of met hetzelfde product?

Beste, Wij hebben de laatste tijd nogal wat problemen met een gladde plage. Zeker als wij 2x/week ontsmetten, is de plage heel glad en zijn…

Begonnen door Siska George

3 12 Mrt 2019
Antwoord van Erwin van Dijk

Firma's voor whirlpools & stoombaden

Beste collega's, wij hebben al een hele tijd problemen met onze whirlpools. Deze zijn van '92 en beginnen langzaam aan hun leeftijd te heb…

Begonnen door Tijs Robbens

2 12 Mrt 2019
Antwoord van Erwin van Dijk

filmvertoning in het zwembad

Collega's, Wij zouden heel graag in het zwembad van Arendonk een filmvertoning organiseren. Wie kan mij helpen met een leverancier die het…

Begonnen door Linda Swennen

3 19 Feb 2019
Antwoord van Andrès Van de Weghe

drenkelingensysteem

Is er in jullie zwembad een drenkelingensysteem aanwezig? Of ken je een zwembad waar zo'n systeem momenteel aanwezig is? Alvast bedankt! Si…

Begonnen door Sieska Avijn

2 18 Feb 2019
Antwoord van anne_m

wetgeving webcam

Collega's, wie heeft er grondige kennis van de wetgeving (GDPR) ivm het gebruikt van live beelden, via bv een webcam? Wij zouden livebeel…

0 28 Jan 2019

Afwegingskader beheersvormen sportinfrastructuur

Collega's, In het ISB-opleidingsaanbod wordt de workshop "Afwegingskader beheersvormen sportinfrastructuur" aangeboden. AGB, PPS, gemeent…

Begonnen door Tieleman Michiel

0 25 Jan 2019

poetsen vloeren kleedruimten

Collega's, Onlangs hebben wij een renovatie gehad van de kleedruimten in het zwembad te Arendonk. Het poetspersoneel poetst regelmatig met…

Begonnen door Linda Swennen

5 22 Jan 2019
Antwoord van Linda Swennen

Tarief mindervaliden en begeleider

Collega's, Wie heeft er van jullie zwembaden een mindervaliden tarief, en wat zijn de voorwaarden om hiervan te genieten? En hoe gebeurt d…

2 18 Jan 2019
Antwoord van Tijs Robbens

leverancier stoomcabine

Collega Onze stoomcabines worden gerenoveerd. We zijn op zoek naar verschillende leveranciers om uit een ruim aanbod te kunnen kiezen. Via…

Begonnen door Stijn Van Hoey

1 15 Jan 2019
Antwoord van Andrès Van de Weghe

Zandfilter onderhouden

Beste forumleden,graag wil ik me even voorstellen. Ik ben Patrick Vanmeenen, lid van de IJsberen Boom. Wij zwemmen (gans het jaar door)  in…

Begonnen door Vanmeenen Patrick

5 27 Nov 2018
Antwoord van Dries Huygelen

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden