Beheerders zwembaden forum (283)

← Terug naar Beheerders zwembaden
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Eten of drinken langs de kade of niet

Collega's Ik verzond eerst een mailing blijkbaar zonder het op het forum te plaatsen waarvoor mijn excuses. In ons zwembad zit ik met een…

Begonnen door Wim Bosschaerts

3 19 Nov 2012
Antwoord van Tijs Robbens

Problemen met zwembadpersoneel

Heeft er iemand al eens problemen gehad met één van de redders zoals: kwaad spreken over mensen, bezoekers lastig vallen (verbaal), andere…

Begonnen door Anouk Doggen

7 19 Nov 2012
Antwoord van Tijs Robbens

pH-meter zwembad

Beste Welke merken (en ev. types) zouden jullie aanbevelen voor een goede, betrouwbare en betaalbare pH-meter voor gebruik in een zwembad ?…

Begonnen door Geert Deldaele

5 13 Nov 2012
Antwoord van Marc Supeley

Lichtpollutie zwembad

Collega's,   De zijkant van onze zwemhal bestaat uit een glazen wand van een zeven meter hoog en 25 meter lang. Nu hebben wij klachten gekr…

Begonnen door Ben Martens

2 10 Nov 2012
Antwoord van Marc Supeley

Bezetting poetshulp

Wij hebben een 25m zwembad en een klein bad, en wij vragen ons af hoeveel poetshulp andere zwembaden inschakelen.  Het gaat hier over het p…

Begonnen door An Jespers

5 10 Nov 2012
Antwoord van Marc Supeley

Annulatie zwemlessen

Beste collega's, Hoe gaan jullie tewerk bij een annulatie van een zwemlessenreeks. Stel: ze schrijven zich in en betalen op voorhand. Enke…

Begonnen door Ivo Vandenkerkhove

4 10 Nov 2012
Antwoord van Marc Supeley

Gebruik toezichtsplan in het Spillebad te Roeselare

Wegens constant personeelstekort zou ik in het Spillebad graag beginnen werken met een toezichtsplan, maar kan iemand me zeggen hoe je het…

Begonnen door Sven Lagae

4 22 Sept 2012
Antwoord van marc supeley

toezicht aan peuterbad

beste collega's, In de Vlarem staat dat bij ieder afzonderlijk bad of risicozone ten minste 1 toezichthoudend persoon staat. geldt deze reg…

Begonnen door David Uytterhoeven

4 22 Sept 2012
Antwoord van marc supeley

Hoe het aantal zwemmers controleren?

Hoe controleren jullie het aantal baders in het zwembad (groot bad, instructiebad, ...)? Wat is de frequentie en manier van controle?Hoe ve…

Begonnen door Marjolein van Poppel

2 21 Sept 2012
Antwoord van Ben Martens

Sluiting zwembad Lille

Collega's, Ons zwembad heeft een infrastructureel probleem, de wandtegels van het instructiebad komen los. Wie heeft dit ook al eens meegem…

Begonnen door Wim Bosschaerts

1 21 Sept 2012
Antwoord van marc supeley

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden