Beheerders zwembaden forum (287)

← Terug naar Beheerders zwembaden
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Schoolzwemmen

Beste collega's, Ik vermoed dat wij een van de weinig baden zijn zonder een strikte regeling voor het schoolzwemmen. Ook moeten de redders…

Begonnen door Tijs Robbens

4 12 Feb 2013
Antwoord van Tijs Robbens

Schoolzwemmen: regeling- Recreatex-huurtarief per baan

Beste collega's, Momenteel komen in het Spillebad te Roeselare een 40-tal scholen zwemmen. De aantallen worden bij aankomst opgegeven aan…

Begonnen door Sven Lagae

1 22 Jan 2013
Antwoord van Matthias Declercq

waterdichte schermen voor camerabewaking

Beste collega's, Wij zouden enkele van onze vaste redders-posten willen voorzien van bijkomende camerabewaking. Nu is het blijkbaar niet z…

1 4 Dec 2012
Antwoord van Marc Supeley

Handstofzuigers voor zwembadbodem.

Hoi, momenteel stofzuigen wij onze kleinere baden elke dag met een handstofzuiger, type dompelpomp met filterzakje aan een lange stok. Ech…

7 24 Nov 2012

Eten of drinken langs de kade of niet

Collega's Ik verzond eerst een mailing blijkbaar zonder het op het forum te plaatsen waarvoor mijn excuses. In ons zwembad zit ik met een…

Begonnen door Wim Bosschaerts

3 19 Nov 2012

Problemen met zwembadpersoneel

Heeft er iemand al eens problemen gehad met één van de redders zoals: kwaad spreken over mensen, bezoekers lastig vallen (verbaal), andere…

Begonnen door Anouk Doggen

7 19 Nov 2012

pH-meter zwembad

Beste Welke merken (en ev. types) zouden jullie aanbevelen voor een goede, betrouwbare en betaalbare pH-meter voor gebruik in een zwembad ?…

Begonnen door Geert Deldaele

5 13 Nov 2012

Lichtpollutie zwembad

Collega's,   De zijkant van onze zwemhal bestaat uit een glazen wand van een zeven meter hoog en 25 meter lang. Nu hebben wij klachten gekr…

Begonnen door Ben Martens

2 10 Nov 2012

Bezetting poetshulp

Wij hebben een 25m zwembad en een klein bad, en wij vragen ons af hoeveel poetshulp andere zwembaden inschakelen.  Het gaat hier over het p…

Begonnen door An Jespers

5 10 Nov 2012

Annulatie zwemlessen

Beste collega's, Hoe gaan jullie tewerk bij een annulatie van een zwemlessenreeks. Stel: ze schrijven zich in en betalen op voorhand. Enke…

Begonnen door Ivo Vandenkerkhove

4 10 Nov 2012

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden