Beheerders zwembaden forum (283)

← Terug naar Beheerders zwembaden
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Inschrijvingen zwemlessen

Hoi, Kunnen er bij jullie twee mensen gebruik maken van 1 kaart voor zwemlessen? bv. aquagym. Of is iedere zwemleskaart persoonlijk? Mvg…

Begonnen door Tom Severijns

2 28 Mrt 2012
Antwoord van T. Scheffer

Kassa

Kunnen jullie mij wat meer info bezorgen omtrent jullie manier van werken aan de kassa, met voor-en nadelen ? Worden aan de kassa ook redde…

Begonnen door Sven Lagae

5 28 Mrt 2012
Antwoord van T. Scheffer

gebruik van handpaddles tijdens baantjeszwemmen en of publiek zwemmen

Bij ons is het gebruik van handpaddles alleen toegelaten tijdens de clubtrainingen.  Wij kregen recent wat vragen om ook met handpaddles te…

Begonnen door Heidi Trio

7 1 Mrt 2012
Antwoord van Tijs Robbens

Vullen zuurstofflessen

Wat zijn jullie suggesties m.b.t. onderstaande vraag van het zwembad van Tielt? Op dit ogenblik wordt bij mijn weten door geen enkele provi…

Begonnen door Marjolein van Poppel

9 29 Feb 2012
Antwoord van Erik Vermeulen

douchen na het zwemman

Vanwege een sportdienst kreeg ik een mail dat een zwemmer klachten heeft dat hij het vies en onverantwoord vindt om zich na het zwemmen te…

Begonnen door Paul Vanderostyne

9 29 Feb 2012
Antwoord van Erik Vermeulen

Referenties bodemstofzuigers

Hebben jullie goede referenties voor de aankoop van een nieuwe bodemstofzuiger voor een zwembad? Specifiek aandachtspunt is dat het toestel…

Begonnen door Marjolein van Poppel

7 28 Feb 2012
Antwoord van Tijs Robbens

Heeft iemand ervaring met WKK problemen in zwembaden?

Als ontwerpingenieur van een nieuw zwembad zou ik willen vragen of iemand ervaring heeft met slecht ontworpen WKK's in zwembaden. Volgens h…

Begonnen door Dries Schreurs

0 20 Feb 2012

Brevetten uitreiken

Als er brevetten gezwommen worden in het zwembad (bv van (privé)-zwemlesjes), nemen onze redders het brevet af. Nu vroeg één van hen of ze…

Begonnen door Anouk Doggen

3 13 Feb 2012
Antwoord van Nico Landuyt

Toezichtsplan

Beste Ik ben op zoek naar toezichtsplannen. Graag had ik wat voorbeelden. Wie kan mij helpen ?

Begonnen door Joke Dirix

5 1 Feb 2012
Antwoord van Joke Dirix

voetbadontsmetting

Ons zwembad heeft voorlopig nog altijd een voetwaadbad met stilstaand water (geen doorlopende toevoeging van vers water). We zijn op zoek n…

Begonnen door Koen Vanhoutte

2 23 Jan 2012
Antwoord van Koen Vanhoutte

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden