Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Heeft iemand ervaring met WKK problemen in zwembaden?Als ontwerpingenieur van een nieuw zwembad zou ik willen vragen of iemand ervaring heeft met slecht ontworpen WKK's in zwembaden. Volgens h… Begonnen door Dries Schreurs |
0 | 20 Feb 2012 |
Brevetten uitreikenAls er brevetten gezwommen worden in het zwembad (bv van (privé)-zwemlesjes), nemen onze redders het brevet af. Nu vroeg één van hen of ze… Begonnen door Anouk Doggen |
3 |
13 Feb 2012 Antwoord van Nico Landuyt |
ToezichtsplanBeste Ik ben op zoek naar toezichtsplannen. Graag had ik wat voorbeelden. Wie kan mij helpen ? Begonnen door Joke Dirix |
5 |
1 Feb 2012 Antwoord van Joke Dirix |
voetbadontsmettingOns zwembad heeft voorlopig nog altijd een voetwaadbad met stilstaand water (geen doorlopende toevoeging van vers water). We zijn op zoek n… Begonnen door Koen Vanhoutte |
2 |
23 Jan 2012 Antwoord van Koen Vanhoutte |
elektrisch vermogen uitbating zwembadGoedemiddag, heb een dringend vraagje: voor de bouw van ons nieuw zwembad (in de toekomst) zou een nieuwe hoogspanningscabine moeten worden… Begonnen door Mieke Vandemeulebroeke |
1 |
23 Jan 2012 Antwoord van marc supeley |
dieren in zwembad / inkomhal toegelaten?Ik kreeg de vraag van een zwembadgebruiker of de hulphond van zijn zoontje (autistisch) mee in de inkomhal van het zwembad mocht. In ons re… Begonnen door Anouk Doggen |
8 | 23 Jan 2012 |
Problemen met allochtonen en de dresscode in het zwembadBeste collega, Vanaf 1 januari 2012 gaat in het Spillebad te Roeselare een dresscode in waarbij enkel nog bezoekers toegelaten worden… Begonnen door Sven Lagae |
3 |
22 Jan 2012 Antwoord van marc supeley |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door