Beheerders zwembaden forum (283)

← Terug naar Beheerders zwembaden
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

temperatuur water verlagen als energiemaatregel

Met de energieprijzen die momenteel de pan uit swingen. Zijn er zwembaden waarvan de temperatuur verlaagd wordt? Of waar er over nagedacht…

Begonnen door Ellen Van Driessche

0 10 Mei 2022

Template Hygiëneplan

Beste collega's, Ik ben sinds een maand de nieuwe beheerder sportinfrastructuur in Hasselt. Het Stedelijk Zwembad Kapermolen valt hier ook…

Begonnen door Laurens VANDEN BROUCKE

1 25 Apr 2022

automatisch toegangssysteem Gantner

Collega's, wij overwegen de aankoop voor een automatisch toegangssysteem. Zijn er zwembaden die een samenwerking met Gantner hiervoor hebbe…

Begonnen door Ellen Van Driessche

1 13 Apr 2022
Antwoord van Andrès Van de Weghe

Creatief met lockers

Collega's Ik ben op zoek naar goede praktijkvoorbeelden hoe je groepskleedkamers toch maximaal mogelijk kan benutten voor scholen/groepen.…

Begonnen door Katrien Vandessel

3 10 Feb 2022
Antwoord van Wies Van Den Broeck

privelesgevers en controle op zwartwerk

Beste collega's, ik hoor uit verschillende hoeken dat er controle's gedaan wordt op privelesgevers die in zwembaden les geven. Het gerucht…

Begonnen door Linda Swennen

7 16 Nov 2021
Antwoord van Flavia Derby

schoolzwemmen

Collega's, vraagje ivm het schoolzwemmen bij code oranje: moeten de klassen onderling afstand houden van elkaar? Of mogen bij het zwemmen…

Begonnen door Tijs Robbens

8 12 Nov 2021
Antwoord van Jeroen De Bondt

schoolzwemmen schooljaar 2020-2021

Collega's Zijn of komen er richtlijnen over hoe het schoolzwemmen te organiseren voor het schooljaar 2020-2021. Mijn planning is reeds vol…

Begonnen door Nicky Van der Schueren

6 3 Nov 2021
Antwoord van Christina Shelly

omkleedtijd scholen

Dag collega's, Wegens toenemende bezetting van de scholen in ons zwembad, komen we krapper en krapper te zitten met de beschikbare groepskl…

Begonnen door Mattias Bral

6 21 Sept 2021
Antwoord van Tomas Andrious

GSM recreanten

Collega's, Tot op heden is GSM door recreanten niet toegestaan. Meer en meer recreanten wensen toch een foto te nemen van hun kleine sprui…

Begonnen door Ellen Van Driessche

3 14 Sept 2021

Welke touwen gebruiken jullie voor de banen?

Hallo allemaal, Mijn voorganger heeft nog geen 2 jaar geleden touwen aangekocht voor de banen te leggen. Dit zijn witte touwen en aan de ui…

Begonnen door Lieke Doeswijk

0 27 Aug 2021

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden