Beheerders zwembaden forum (287)

← Terug naar Beheerders zwembaden
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

schoolzwemmen schooljaar 2020-2021

Collega's Zijn of komen er richtlijnen over hoe het schoolzwemmen te organiseren voor het schooljaar 2020-2021. Mijn planning is reeds vol…

Begonnen door Nicky Van der Schueren

6 3 Nov 2021
Antwoord van Christina Shelly

omkleedtijd scholen

Dag collega's, Wegens toenemende bezetting van de scholen in ons zwembad, komen we krapper en krapper te zitten met de beschikbare groepskl…

Begonnen door Mattias Bral

6 21 Sept 2021
Antwoord van Tomas Andrious

GSM recreanten

Collega's, Tot op heden is GSM door recreanten niet toegestaan. Meer en meer recreanten wensen toch een foto te nemen van hun kleine sprui…

Begonnen door Ellen Van Driessche

3 14 Sept 2021

Welke touwen gebruiken jullie voor de banen?

Hallo allemaal, Mijn voorganger heeft nog geen 2 jaar geleden touwen aangekocht voor de banen te leggen. Dit zijn witte touwen en aan de ui…

Begonnen door Lieke Doeswijk

0 27 Aug 2021

badkledij voor LGBTQ

Collega's Volgende vraag viel recent in mijn mailbox. Hoe gaan jullie hier mee om? Hebben jullie hier al ervaring mee? Is het toegelaten v…

Begonnen door Stijn Van Hoey

2 15 Jul 2021
Antwoord van Lien Van Belle

Reiniging van kleedkamers

Collega's Tot op heden werkten wij steeds met reservaties. De zwemmers kregen een nummer voor hun eigen kleedhokje en locker. Na het tijds…

Begonnen door Kenny Moerenhout

2 5 Jul 2021

versoepelen maatregelen

Collega's, ik ben benieuwd wat de andere zwembaden gaan doen: nog met reservatie werken, of de normale werking hervatten? Tijs Robbens Z…

Begonnen door Tijs Robbens

2 1 Jul 2021
Antwoord van Lieke Doeswijk

Reclameborden in het zwembad

Beste collega's Om extra inkomsten te kunnen verwerven, onderzoeken wij de mogelijkheid om reclameborden van bedrijven te laten plaatsen in…

Begonnen door Kenny Moerenhout

0 24 Jun 2021

Gehoorbescherming voor zwembadmedewerkers

Dag collega's Wie heeft er ervaring met goede leveranciers die gehoorbescherming voor de zwembadmedewerkers aanbieden?  Bedankt!

Begonnen door Lies Dobbels

5 21 Jun 2021
Antwoord van Stijn Van Hoey

Sloten voor lockers in kleedkamers

Collega's, Voor 2018 gaan we in het zwembad van Arendonk de kleedkamers renoveren. Zo worden er ook nieuwe lockers voorzien . Wij twijfele…

Begonnen door Linda Swennen

3 16 Jun 2021
Antwoord van Thomas Claes

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden