Hoi,

De sloten en sleutels van onze opbergkastjes dienen hersteld/vervangen te worden.

Welke firma's kunnen jullie al dan niet aanbevelen?

Dank je.

Tom Severijns

Arendonk

Weergaven: 443

Reacties op vraag/bericht

Tom,

Michaël Primusz had dit zeker vroeger. (Alleen hoor ik niet veel meer van hem). Vond zijn gegevens toch nog terug op internet.

Primusz Pool Projects Hoek 76 2850 Boom
Tel: +32 3 877 00 99

Fax: +32 3 877 00 89

 poolprojects@primusz.be

mvg

Dirk

 

Wij bestellen sleutels en sloten bij Loggere, Michel 0496 23 83 85, en zijn de gewone safe-o-mat sloten met 0.50 cent. Indien wij in de toekomst vervangen, zouden wij wel voor een combislot cent/kaart gaan aangezien wij met toegangsbadgen werken.

 

De sloten zijn echt wel goed en sterk. Sleutels kunnen wel enkel via firma bijgemaakt worden, en niet bij slotenmaker. Dit heeft z'n voor-en nadelen.

Dag Tom

Wij werken al sedert 1999 met elektronische sloten Dialock van Häffele.

Häffele vind je in Zele.

Marc

Goedemiddag,

 

Neem eens een kijkje op www.vconsyst.nl

Wij leveren complete toegangscontrole systemen met software en lockers

lockers kunnen zowel met pas, polsband of pincode geleverd worden, tevens kunnen we hier ook een betaalsysteem aan koppelen.

 

Bij interesse of vragen kunt u mij altijd bellen of mailen:

+31(0)383857057

fbijsterbosch@vconsyst.nl

Neem 2 maal een kijkje op www.vconsyst.nl ... klik telkens op 'contact' voor meer info ... en dan ... gebeurt er ... niks, nada, nul, zip, zero, ...  Wel jammer dat vconsyst niet de moeite doet om te reageren op 2 aanvragen voor info.  Ik hoop dat hun systemen beter zijn dan hun inzet om potentiële klanten te informeren.

Frank Bijsterbosch zei:

Goedemiddag,

 

Neem eens een kijkje op www.vconsyst.nl

Wij leveren complete toegangscontrole systemen met software en lockers

lockers kunnen zowel met pas, polsband of pincode geleverd worden, tevens kunnen we hier ook een betaalsysteem aan koppelen.

 

Bij interesse of vragen kunt u mij altijd bellen of mailen:

+31(0)383857057

fbijsterbosch@vconsyst.nl

Afkor Marke deed het bij ons (056258656.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden