Dag allemaal, 

Om een beter beeld te krijgen van de noden bij de jeugd in de gemeente Asse wil ik een onderzoek opstarten. 

Ik wil vooral zoveel mogelijk jongeren bereiken en achteraf zowel kwalitatieve als kwantitatieve gegevens bekomen. 

Enkele topics die ik zeker wil aanhalen zijn: 

-waar ga je naartoe buiten de schooluren?

- waarom ga je naar deze plaatsen? 

- wat ontbreekt er volgens jou in de gemeente? 

- wat zijn je interresses?

- Hoe kan de gemeente jou het best informeren?

Ik dacht eraan 2 enquetes te lanceren (1 in de 2de en 3 de graad van het secundair onderwijs en 1 via sociale media/ website/... voor de doelgroep 18-24jaar). 

Zijn er gemeenten die hier reeds ervaring mee hebben? Hoe hebben jullie dergelijk onderzoek gedaan? Hebben jullie tips, reeds enquetes opgesteld? Zouden jullie het anders aanpakken? 

Ik hoor het graag! 

Weergaven: 139

Reacties op vraag/bericht

Beste

Ik weet dat onze jeugddienst zo een grootschalig onderzoek bij de jeugd heeft gedaan 2 à 3 jaar geleden. Hiervoor kan je best contact opnemen met Ann Martin. Je kan haar contacteren via ann.martin.sluyts@brasschaat.be. 

Veel succes.

Mvg,

Elke Buelens

Brasschaat.

Bedankt Elke! Zal ik zeker doen! 

Elke Buelens zei:

Beste

Ik weet dat onze jeugddienst zo een grootschalig onderzoek bij de jeugd heeft gedaan 2 à 3 jaar geleden. Hiervoor kan je best contact opnemen met Ann Martin. Je kan haar contacteren via ann.martin.sluyts@brasschaat.be. 

Veel succes.

Mvg,

Elke Buelens

Brasschaat.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden