Beste collega's

- Iemand ervaring met de impact van rugby op een natuurgras voetbalveld. Wij willen een terrein voor beide clubs ter beschikking stellen. De voetballers vrezen een te grote schade aan hun terrein. Wat mogen we verwachten bij 2 rugbytrainingen per week + occasioneel een wedstrijd?

- We gaan binnenkort een outdoor basketplein met een kunstwerk laten inkleuren. Heeft iemand ervaring op een betonvloer? Zo ja, welke is de beste afwerkingsgraad van de betonvloer (gepolierd/geborsteld/in welke mate) voor het beste resultaat? We willen een goede hechting van de verf en voldoende antislip, doch niet te veel korrel zodat er geen vuil op de court blijft liggen.

Alvast bedankt!!

Helena

Weergaven: 44

Reacties op vraag/bericht

Hey Helena

Wij hebben een site waar beide clubs samen spelen. Hier is het echter wel een andere situatie: voetbalclub die wekelijks traint en één keer om de twee weken wedstrijd speelt, rugby die heel frequent traint en wedstrijden speelt. Het veld heeft daar heel hard onder de lijden en de voetbal is helemaal niet gelukkig. We hebben heel dikwijls discussies, zeker als het slechter weer is. Goed over nadenken dus :).

Andere vraag kan ik je niet direct bij helpen :).

Groetjes

Katrien

Dag Helena

Rugby is zeer intensief voor natuurgrasvelden... meestal is het zeer stevig renoveren na hun seizoen... ik begrijp de voetballers dus zeker wanneer ze vrezen voor schade aan hun terrein.

Met de andere vraag kan ik je minder helpen :-).

Groetjes

Griet.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden